Ekstraklasa z oficjalną kartą
Współpraca PKO Bank Polski z Ekstraklasą SA rozwija się bardzo dynamicznie. Właśnie przedstawiono kolejny efekt kooperacji.
Bank wprowadza karty debetowe z wizerunkami klubów Ekstraklasy. Karty będą dostępne dla wszystkich klientów PKO Banku Polskiego. Będzie można je nabyć w placówkach PKO Banku Polskiego, aplikacji IKO, serwisie internetowym iPKO oraz na stronie internetowej www.pkobp.pl.
Jak informuje sponsor rozgrywek, w najbliższej przyszłości planowane są kolejne udogodnienia dla kibiców, którzy zamówią kartę.
– Piłka nożna to emocje, zaangażowanie i pasja. Jako PKO Bank Polski rozumiemy, jak istotne jest przywiązanie kibiców do ich drużyn i barw klubowych. Dlatego też będąc oficjalnym partnerem rozgrywek, wprowadzamy rozwiązanie, które sprawi, że nasi klienci będą mogli cieszyć się spersonalizowanymi produktami dostosowanymi do ich potrzeb i oczekiwań. Dzięki temu karta płatnicza PKO Banku Polskiego stanie się czymś więcej dla kibiców Ekstraklasy i nabierze osobistego charakteru. Jednocześnie chcemy podkreślić, że to jedyny tego rodzaju produkt na rynku. Jako Oficjalny Bank Ekstraklasy chcemy być blisko kibiców na wielu płaszczyznach – mówi Mariusz Chłopik, dyrektor ds. marketingu sportowego PKO Banku Polskiego.
– Wprowadzenie kart płatniczych Oficjalnego Banku Ekstraklasy z herbami naszych klubów to kolejny krok do maksymalnego rozwoju partnerskiej współpracy biznesowej pomiędzy Ekstraklasą, a PKO BP. Karta z herbem daje możliwość nowoczesnej i bardziej powszechnej identyfikacji kibiców z ich ukochanym klubem. To również naturalna i skuteczna promocja rozgrywek, dzięki której klienci PKO Banku Polskiego staną się „ambasadorami” zarówno swojego klubu, Ekstraklasy jak i całej polskiej piłki nożnej – dodaje Marcin Mikucki, dyrektor departamentu komunikacji, marketingu i sprzedaży Ekstraklasy SA.
Od sezonu 2018/19 PKO Banki Polski zyskał status partnera głównego Ekstraklasy SA. W ramach podpisanej umowy logotyp polskiego banku jest obecny na koszulkach 16 drużyn, na wszystkich stadionach oraz w transmisjach z meczów. Pośród głównych celów wieloletniego projektu sponsorskiego, za jedną z najważniejszych misji uznaje się przede wszystkim pomoc w rozwoju ligi i młodych piłkarskich talentów w Polsce.