KSZO wystartowało z kampanią
Siatkarska sekcja KSZO Ostrowiec występująca w Lidze Siatkówki Kobiet wystartowała z kampanią wizerunkową.
Na „Hutnicze DNA” składa się między innymi wyjątkowa sesja zdjęciowa, która odbyła się w hutniczych strojach na terenie stalowni oraz walcowni Huty Celsa Ostrowiec.
– Ta kampania ma na celu ocieplić wizerunek klubu nie tylko w mieście, ale także w całym kraju. Jej zadaniem jest również przybliżenie genezy powstania klubu, który 90 lat temu założyli pracownicy zakładów ostrowieckich. Wierzę, że to pomoże w rozmowach z potencjalnymi sponsorami, których sekcja siatkówki chce pozyskać – poinformował na specjalnej konferencji prasowej nowy dyrektor do spraw marketingu KSZO, Dawid Ogórek.
Klub ujawnił też plany stworzenia dedykowanego kalendarza okraszonego wspomnianymi wyjątkowymi fotografiami. Co więcej, ma powstać marka piwa Hutnicze DNA. Tu warto dodać, że w zeszłym roku pojawiło się piwo „Ostra Zagrywka”, co było efektem umowy z Browarem Sandomierz.
Zapewniono też, że na każdym produkcie pojawi się logotyp głównego sponsora, czyli Huty Celsa Ostrowiec.