Trefl Gdańsk w nowej odsłonie
Występujący w siatkarskiej PlusLidze Trefl Gdańsk zaprezentował nową odsłonę strony internetowej.
Strona na jest stworzona w żółto-czarno-białej stylistyce, nawiązującej do barw klubowych, a także obecnej identyfikacji wizualnej „gdańskich lwów”, opartej na tych właśnie kolorach oraz trójkątnych, dynamicznych kształtach, spójnych także z koszulkami meczowymi gdańszczan oraz wszystkimi materiałami graficznymi, na których przewodzi motyw lwa.
Na stronie głównej przedstawione są zarówno aktualności z klubu, informacje o najbliższych meczach żółto-czarnych, skład drużyny, tabela PlusLigi, jak i kalendarz, który zawiera mecze domowe, wyjazdowe oraz daty urodzin zawodników Trefla Gdańsk. Powiększyła się też sekcja informacji o drużynach młodzieżowych Trefla, a także dodana została zakładka „Fan Zone”, w której można znaleźć informacje zarówno o rodzinnym kibicowaniu, jak i np. projekcie „Siatkarz z klasą”. Nowością w porównaniu do poprzedniej wersji strony jest także sonda, w której kibice mogą wybierać swojego ulubionego zawodnika danego miesiąca – w tym przypadku „lwa lutego”.
Nowa strona internetowa – obok rozwijających się mediów społecznościowych oraz kreatywnych działań promocyjnych – jest dopełnieniem aktywności Trefla Gdańsk w obszarze marketingowo-komunikacyjnym.
Wprowadzenie nowej witryny promują grafiki z wykorzystaniem zdjęć meczowych zawodników Trefla oraz haseł nawiązujących zarówno do serwisu internetowego, jak i słownictwa siatkarskiego. Przy zdjęciu Nikoli Mijailovicia z ataku pojawia się hasło „treflgdansk.pl – tutaj wbijam”, a ujęcia z zagrywek Rubena Schotta opatrzone są tekstami „zaserwuj sobie najświeższe informacje” oraz „kierunek nowa strona”.
Za kreację i wykonanie nowej strony Trefla Gdańsk odpowiedzialna jest agencja interaktywna 314.pl, która już w sezonie 2017/18 została partnerem technologicznym Trefla Gdańsk. Logo 314.pl można zaobserwować zarówno na strojach siatkarzy Trefla, jak i parkiecie ERGO ARENY oraz innych nośnikach reklamowych podczas meczów.