12.02.2019 17:33

Motor zachęca do dzielenia się piłkarskimi emocjami

Motor Lublin występujący w 3. lidze piłkarskiej rozpoczął akcję „Podziel się piłkarskimi emocjami” skierowaną do lokalnego biznesu.


Celem działań jest zachęcenie firm do zakupu karnetów grupowych dla dzieci z wybranej szkoły, domu dziecka, ośrodka wychowawczego lub też innej placówki.

Przedsiębiorstwa, które kupią co najmniej 30 karnetów otrzymają także 2 karnety VIP na całą rundę wiosenną sezonu 2018/19. Mają także m.in. możliwość przedstawienia własnej firmy w newsie informującym o wzięciu udziału w akcji „Podziel się piłkarskimi emocjami”, który zostanie umieszczony na oficjalnej stronie Motoru, a także w jego kanałach mediów społecznościowych.

Warto dodać, że bardzo szybko w akcję włączyły się pierwsze przedsiębiorstwa. Są to m.in. Blumex oraz Wiolette Rengøring. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński