Przestrzeń obsłuży sieć Decathlon
Zakończył się przetarg na całościową obsługę reklamową sieci sklepów sportowych Decathlon.
Na ostatniej prostej agencja Przestrzeń wygrała z BBDO. Tym samym to ci pierwsi będą odpowiedzialni za pracowanie nowego pozycjonowania firmy, a także przygotowanie oraz realizację idei kreatywnej.
– Często proponujemy dodatkowe rozwiązania niezwiązane pozornie z głównym zadaniem briefu i widzimy, że nasi klienci takie podejście bardzo doceniają – powiedział dla „WirtualnychMediów” Igor Zajda, co-founder / strategist w Przestrzeni.
Agencja ma też nadzorować pracę nad rozwojem identyfikacji wizualnej sieci Decathlon.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Nitras: Dwa programy wsparcia sportu w woj. podkarpackim i lubelskim
Ministerstwo Sportu uruchomiło dwa programy wspierające rozwój sportu na Podkarpaciu i Lubelszczyźnie. Pierwszy, przeznaczony wyłącznie dla Podkarpacia, obejmuje 10,6 mln zł na budowę i modernizację infrastruktury sportowej, takiej jak boiska i sale gimnastyczne przy szkołach. Drugi, nazwany „rekompensacyjnym”, dotyczy także woj. lubelskiego i ma budżet 5 mln zł na organizację…



