LOTTO jeszcze bliżej Ekstraklasy
Partner tytularny Ekstraklasy – marka LOTTO - rozszerza zakres współpracy z najwyższą polską ligą piłkarską.
Od startu wiosennej części rozgrywek LOTTO zyskuje tytuł „Oficjalnego Partnera Aplikacji Ekstraklasa”.
Produkt, który funkcjonuje na rynku od listopada 2017, w ciągu roku stała się najlepiej ocenianą przez użytkowników oficjalną aplikacją ligową w Europie. Oceny wystawiane przez użytkowników systemu operacyjnego Android (4.5/5) pozwoliły wyprzedzić aplikacje takich lig jak Premier League, Bundesliga, Serie A TIM czy Ligue 1 Conforama.
Produkt został doceniony nie tylko przez użytkowników, których jest już blisko 150 tysięcy – pozyskanie oficjalnego partnera dowodzi, że narzędzie ma ogromny potencjał rozwoju, który został dostrzeżony przez Totalizator Sportowy – właściciela marki LOTTO. Aplikacja daje partnerom możliwość kontaktu z jedną z najbardziej lojalnych grup odbiorców, czyli z kibicami piłkarskimi.
– Chcemy by zapoczątkowana pod koniec 2018 roku obecność spółki w obszarze e-commerce definiowana była nie tylko oferowaniem produktów poprzez własne narzędzia mobilne, ale także promocję marki LOTTO w ramach współpracy z takim partnerem jak Ekstraklasa S.A. – oświadczył Olgierd Cieślik, prezes zarządu Totalizatora Sportowego.
– W kolejnych miesiącach będziemy rozwijać aplikację w ważnym dla nas kierunku – zwiększania zaangażowania użytkowników. To właśnie w tym obszarze widzimy naszą współpracę z marką LOTTO, z którą wspólnie chcemy projektować nowe funkcjonalności w aplikacji – powiedział prezes Ekstraklasy S.A., Marcin Animucki.