08.02.2019 10:45

STS zwiększył zaangażowanie w Cracovię

STS, czołowy bukmacher w Polsce, poszerzył zakres umowy sponsorskiej z Cracovią występującą w LOTTO Ekstraklasie.


Dzięki temu logo firmy znajdzie się na rękawku klubowych koszulek. Z tej okazji bukmacher przygotował akcję skierowaną do fanów „Pasów” posiadających klubowe koszulki. 7 i 8 lutego fani mogli dokonać bezpłatnej personalizacji klubowych koszulek.

– STS jest niekwestionowanym liderem polskiego rynku bukmacherskiego, ale również największym prywatnym podmiotem wspierającym rodzimy sport. Po dwóch latach współpracy z Cracovią zdecydowaliśmy się na rozszerzenie zakresu umowy, dzięki czemu logo STS znajdzie się na koszulkach piłkarzy. W dalszym ciągu będziemy także inicjować przedsięwzięcia skierowane do kibiców, bo to oni są najważniejszą częścią świata sportu. Pierwszą wspólną aktywacją jest personalizacji klubowych koszulek, do czego zachęcamy wszystkich kibiców Cracovii – powiedział Mateusz Juroszek, prezes STS.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że trwająca już od dłuższego czasu współpraca pomiędzy Cracovią, a firmą STS wkroczyła w nowy etap. Poszerzenie współpracy jest dowodem wzajemnego szacunku i zaufania, wartości tak bardzo niezbędnych w sporcie. Nowa umowa z największym polskim bukmacherem jest kolejnym krokiem w kierunku budowania silnej Cracovii – dodał wiceprezes klubu, Jakub Tabisz. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński