LV BET przeprowadza rebranding
LV BET działa na polskim rynku od ponad dwóch lat. W tym czasie marka zaangażowała się we wsparcie m.in. Wisły Kraków.
Od lutego 2019 roku marka wprowadzi nowy system identyfikacji wizualnej w komunikacji marketingowej. Zapoczątkowaniem zmian jest nowe logo firmy bukmacherskiej oraz odświeżenie wyglądu strony internetowej.
Już rok 2018 był dla nas okresem wielu zmian. Wprowadziliśmy szereg nowych funkcjonalności do naszego produktu, szczególnie w drugim i trzecim kwartale. Nowe logo to początek zmian w 2019 roku, które przygotowaliśmy dla naszych użytkowników. Zaczynamy od drobnej modyfikacji naszej strony, ale w kolejnych miesiącach gracze zauważą szereg zmian w warstwie wizualnej przy jednoczesnym wprowadzaniu kolejnych funkcjonalności uatrakcyjniających korzystanie z LV BET – powiedział Łukasz Kieza, Country Manager LV BET Zakłady Bukmacherskie.
Nowe logo od listopada 2018 roku zostało już wprowadzone w LV BET na rynku niemieckim i brytyjskim. Wraz ze zmianą wyglądu w niedługiej perspektywie firma przedstawi również nowe inwestycje sponsoringowe i reklamowe, które będą elementami kampanii prezentującej odświeżone logo firmy.
W ślad za zmianami wizerunkowymi idzie modernizacja interfejsu terminali zamieszczonych w punktach stacjonarnych oraz odświeżenie zaprezentowanej już w 2018 roku aplikacji mobilnej.
LV BET jest sponsorem głównym Wisły Kraków i Garbarni Kraków, a także oficjalnym sponsorem Wisły Płock, Widzewa Łódź, Arki Gdynia, Piasta Gliwice, Zagłębia Sosnowiec i Stali Mielec.