Wisła wystartowała z kampanią
Rozpoczęła się sprzedaż abonamentów na mecze Wisły Kraków w rundzie wiosennej sezonu 2018/19 LOTTO Ekstraklasy.
We współpracy z agencją BrainBox powstała dedykowana kampania reklamowa wspierająca sprzedaż karnetów. Działania będą prowadzone pod hasłem #PrawdziwaWisła.
Jej głównym elementem jest 90-sekundowy spot przedstawiający postaci związane z krakowskim klubem: trenerów, kibiców, pracowników oraz piłkarzy – na czele z Jakubem Błaszczykowskim.
– Mamy do czynienia z wydarzeniem bez precedensu w polskim sporcie i w marketingu. Skala bezinteresownego wsparcia, jakie klub otrzymuje od ludzi z całego świata, to niezwykle przejmująca i budująca historia. Na naszych oczach powstaje nowa, wiślacka mitologia. Jednocześnie, rodzi się szansa na realne zmiany w Wiśle Kraków i odcięcie się od niedawnych wydarzeń. W tej sytuacji Brainbox, który siedzibę ma raptem kilkaset metrów od stadionu Wisły, a w zespole wiele osób mocno związanych z klubem emocjonalnie, nie mógł bezczynnie stać z boku. Mam nadzieję, że nasze zaangażowanie będzie pomocne – powiedział dyrektor kreatywny w Brainbox, Krzysztof Korcala.
– Przy tej okazji wielkie podziękowania należą się wszystkim, którzy pracowali przy tej kampanii, bo wzorem agencji robili to w tempie ekspresowym i charytatywnie – dodał.