Leżajsk korzysta na współpracy z Asseco Resovią
Marka piwa Leżajsk rozpoczęła akcję „Wszyscy murem za Asseco Resovią”. W sklepach na Podkarpaciu pojawiły się limitowane puszki.
Kibice mogą kupić piwo Leżajsk Pełne z wizerunkami siatkarzy zespołu występującego w PlusLidze. Będą one dostępne w sprzedaży do wyczerpania zapasów.
Co ciekawe, z każdej sprzedanej puszki Leżajsk przeznaczy 5 groszy na stworzenie muralu kibicowskiego w Rzeszowie. Jego ostateczny projekt wybiorą w głosowaniu sami kibice, a sama grafika powstanie w kwietniu na ogromnej ścianie w pobliżu hali Podpromie.
– Marka Leżajsk wspiera z dumą Asseco Resovię Rzeszów już od 2007 roku. Jesteśmy z drużyną nie tylko kiedy święci triumfy, ale także gdy ma słabsze chwile w siatkarskiej rywalizacji. „Sovia” ma niesamowitych kibiców, którzy słyną ze znakomitego dopingu na meczach, imponujących opraw i niekonwencjonalnych pomysłów. Jako marka Leżajsk chcemy wspólnie z nimi pokazać, że dziś stoimy „Wszyscy murem za Asseco Resovią – powiedział Mariusz Brzeziński, brand manager marki Leżajsk w Grupie Żywiec.
Działania wsparte są przez dedykowaną stronę internetową. Jest tam również galeria tworzona przez samych fanów. W ramach działań powstaje także seria wyjątkowych wywiadów z zawodnikami.
Akcji „Wszyscy murem za Asseco Resovią” towarzyszy kampania digitalowa, działania w social mediach, a w Rzeszowie nośniki zewnętrzne. Za koncepcję kreatywną oraz kreacje BTL odpowiada agencja JUST, autorem projektu promocyjnych opakowań jest Studio Wilk. Działania digitalowe marki prowadzi Golden Submarine, za komunikację PR odpowiada agencja ROOTS.