02.01.2012 10:15

Euro \”kopnie\” w PR…

... ale tylko w pozytywnym tego słowa znaczeniu. W roku 2012 Mistrzostwa Europy będą największym bodźcem dla branży PR w naszym kraju.

\"\"
Agencje PR nie będą się w tym roku nudzić. Największy wpływ na ich zyski mają mieć Mistrzostwa Europy w Polsce i na Ukrainie, które będą wymagały zaangażowania dziesiątek firm.

Przy okazji Euro 2012 branża PR zajmie się promocją stadionów, regionów, imprez towarzyszących, sponsorami oraz firmami z branży FMCG (Fast Moving Consumer Goods – produkty szybko rotujące, dobra szybko zbywalne), które będą liczyły na zwiększoną sprzedaż swoich produktów codziennego użytku podczas trwania turnieju.

Według analityków, Euro będzie jednak w branży PR wydarzeniem o charakterze krótkotrwałym, który co prawda przyniesie agencjom duże wpływy, ale będzie to w zdecydowanej większości zarobek jednorazowy. 

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing