01.01.2012 11:21

Warszawskie wuwuzele

Afrykańskie rytmy zagoszczą w Warszawie na czas Euro 2012. W trakcie turnieju miasto promować będą syrenki wyposażone w wuwuzele.

Warszawskie wuwuzele

\"\"
– W czasie mistrzostw syrenki w narodowych strojach drużyn uczestniczących w Euro staną w różnych punktach stolicy. Podobnie jak kiedyś berlińskie niedźwiedzie – mówi szef Biura Promocji stołecznego miasta, Katarzyna Ratajczyk.

Ma to być zwieńczenie kampanii promocyjnej na mediach społecznościowych, gdzie stolica Polski chce dotrzeć do zagranicznych kibiców.

"Syrenki narodowe" to projekt realizowany przez konsorcjum agencji John Pitcher i XS Events, które wygrało przetarg Biura Promocji o wartości ok. 700 tysiecy złotych.

Pierwszy etap realizacji pomysłu to 16 wirtualnych syrenek w barwach drużyn narodowych, które przyjadą na przyszłoroczny turniej. Do ich wykonania użyte zostaną zdjęcia fanów znajdujących się na profilach dostępnych na Facebooku.

– Chcemy, aby kibice znaleźli swoje zdjęcia na syrence dedykowanej krajowi, z którego przyjadą – mówi Grzegorz Wolff ze stołecznego Biura Promocji Miasta.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing