Powstała nowa agencja dla sporowców
Adam Koprowski i Maks Michalczak wystartowali z nowym projektem. Jest nim agencja A&M Sport Creative Project.
Jest to firma, która będzie udzielać klubom sportowym i zawodnikom pomocy w zakresie działań social mediowych, wizerunkowych oraz marketingowych.
– Odpowiadamy za komunikację marketingową i wizerunkową. Czynimy to w mediach społecznościowych oraz tradycyjnych na podstawie przygotowanej strategii, dbając o wizerunek danego sportowca, klubu i organizacji. Budujemy i pogłębiamy kontakty z dziennikarzami, kibicami oraz sponsorami, a także reagujemy w kryzysowych sytuacjach – wyjaśnił Adam Koprowski dla portalu PublicRelations.pl.
– Mamy za sobą wieloletnią praktykę w komunikacji sportowej dzięki aktywności zawodowej zarówno w Wiśle Kraków SA, jak i Ekstraklasie SA, łączymy ją z doświadczeniem wynikającym z pracy dla Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz agencji Eura7 i Abanana. To mocne fundamenty, chcemy je wykorzystać w działaniach na rzecz sportowców i klubów sportowych – dodał Maks Michalczak.
A&M Sport Creative Project oferuje wsparcie i obsługę mediów społecznościowych sportowców, szkolenia z zakresu PR i mediów społecznościowych, doradztwo w zakresie wizerunku, wsparcie PR-owe w kontaktach z kibicami, mediami, sponsorami oraz w sytuacjach kryzysowych, koordynację działań marketingowych i sponsoringowych, czy organizację wydarzeń sportowych.