STS rozpoczął nową kampanię
STS, czołowa firma bukmacherska działająca na polskim rynku, rozpoczęła nową kampanię reklamową pod hasłem „Wspieramy polski sport”.

Ma ona podkreślać liczne aktywności sponsoringowe bukmachera na rzecz podmiotów sportowych w różnych dyscyplinach.
Spot promocyjny emitowany jest od 27 listopada we wszystkich telewizyjnych kanałach sportowych oraz przy okazji wydarzeń sportowych w największych stacjach ogólnopolskich. Oczywiście będzie także dostępny w internecie.
Akcję przygotowały dom produkcyjny Digital35 oraz dom mediowy Blueway Com.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Justyna Gdowska o rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym: to impuls do dalszych działań
Justyna Gdowska zajęła 26. miejsce w rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym organizowanym przez portal "SportMarketing.pl". – Sądzę, że dla całego środowiska sportowego to ważne zestawienie, motywujące do jeszcze ciekawszych pomysłów, projektów, realizacji. Wyróżnienie w rankingu to zawsze miłe zaskoczenie i docenienie dotychczasowej pracy, a także impuls…



