Eurosport tym razem z TVN24
Była już współpraca Eurosportu z Onetem, która trwała pięć lat. Ostatni rok to z kolei kooperacja z Interią. Teraz dojdzie do kolejnej zmiany.
Nowa strona Eurosport.pl ma być miejscem, w którym kibice znajdą wszystko, co może ich zainteresować. Będą zatem i materiały wideo, i tekstowe.
Zarazem ambasadorem strony został Stefan Hula, jeden z najlepszych polskich skoczków narciarskich, który przez cały sezon będzie pokazywał życie reprezentanta Polski w wyjątkowych materiałach w cyklu „Niecodziennik”. To rzecz jasna nie jest przypadek, gdyż w piątek rozpoczyna się rywalizacja o Puchar Świata FIS w skokach narciarskich.
– Eurosport od lat wiąże się ze sportowcami na całym świecie, dzięki czemu dajemy naszym widzom niespotykany dostęp do ich ulubieńców. Nawiązanie współpracy ze Stefanem Hulą dowodzi, że możemy zaoferować widzom coś wyjątkowego – wejście do świata sportu nie tylko od strony rywalizacji, ale także ludzkiej, zwykle niedostępnej dla oka kamery – powiedziała Dorota Żurkowska-Bytner, członek zarządu Discovery i TVN w Polsce.
– Uruchomienie strony eurosport.pl jest naturalnym krokiem dającym możliwość dostarczania jeszcze lepszych materiałów naszym widzom i wszystkim kibicom, którzy oczekują doskonałej sportowej jakości nie tylko w telewizji linearnej, ale także w internecie. Gwarantująca najwyższy poziom merytoryki redakcja oraz ogromna oferta materiałów wideo zadowolą nawet najbardziej wybrednych fanów sportu – dodała Dorota Żurkowska-Bytner.
Za zawartość strony eurosport.pl oraz jej wydawanie odpowiadać będzie zespół redakcyjny Eurosportu pod kierownictwem Rafała Saka oraz dziennikarze sportowi tvn24.pl.
Strona będzie osadzona w domenie tvn24.pl, dzięki czemu będzie korzystać z zasięgu strony głównej najpopularniejszego serwisu informacyjnego w Polsce.
Sprzedażą reklam w nowym serwisie zajmie się TVN Media.