Klubowi działacze zaprezentowali szerszej publiczności założenia koncepcji "Widzew bliżej" – akcji, wokół której budowane mają być podstawy klubu w zakresie marketingowym.
Priorytetowym celem Widzewa na najbliższy rok jest to, aby sprawić, że marka będzie widoczna w codziennym życiu kibiców.
– Chcemy, aby realizacja tych projektów pozwoliła nam wykorzystać szanse, jakie daje niespotykane zaangażowanie kibiców w odbudowę klubu. Poprzez realizację projektów w koncepcji "Widzew bliżej" wzmocnimy podstawy do dalszej odbudowy klubu, lepiej poznamy społeczność fanów łódzkiego klubu, nie tylko w kontekście dnia meczowego, ale w szczególności w dniach pozameczowych. Dostarczymy naszym kibicom interesujące ich produkty i usługi, zapewniając tym samym dywersyfikację źródeł przychodów dla klubu oraz nawiązując współpracę z lokalnym biznesem, stanowiącym podstawę przychodów kategorii super VIP. – mówi Przemysław Klementowski, prezes Widzewa.
Prócz mobilnej aplikacji, która została już uruchomiona, Widzew chce oferować swoim fanom różnego rodzaju produkty i usługi.
– Chcemy, aby Widzew był obecny w życiu swoich fanów na co dzień. Z jednej strony, będziemy rozwijać ofertę produktów stricte klubowych, z drugiej – będziemy współpracować z firmami, które są w stanie zapewnić ciekawe produkty i usługi dla kibiców Widzewa. Podstawą dla nas będzie to, aby budować płaszczyznę do współpracy kibiców z klubem, klubu z biznesem i biznesu z kibicami, w której korzyści będą odnosić wszystkie strony. Widzew bliżej to oczywiście nie tylko projekty biznesowe. Zdajemy sobie sprawę, że na klubie takim, jak Widzew spoczywa duża odpowiedzialność społeczna. Angażujemy się w pomoc w szeregu akcji charytatywnych i społecznych. Chcemy, aby działania klubu w tym zakresie były bardziej usystematyzowane. – mówi Marcin Tarociński, dyrektor ds. PR i komunikacji klubu.
Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.