17.10.2018 17:48

Widzew rozwija swój marketing

W ostatnich dniach Widzew zorganizował konferencję prasową dotyczącą rozwoju klubu w zakresie marketingu, PR-u oraz komunikacji z kibicami.

Klubowi działacze zaprezentowali szerszej publiczności założenia koncepcji "Widzew bliżej" – akcji, wokół której budowane mają być podstawy klubu w zakresie marketingowym.

 
Priorytetowym celem Widzewa na najbliższy rok jest to, aby sprawić, że marka będzie widoczna w codziennym życiu kibiców.
 
– Chcemy, aby realizacja tych projektów pozwoliła nam wykorzystać szanse, jakie daje niespotykane zaangażowanie kibiców w odbudowę klubu. Poprzez realizację projektów w koncepcji "Widzew bliżej" wzmocnimy podstawy do dalszej odbudowy klubu, lepiej poznamy społeczność fanów łódzkiego klubu, nie tylko w kontekście dnia meczowego, ale w szczególności w dniach pozameczowych. Dostarczymy naszym kibicom interesujące ich produkty i usługi, zapewniając tym samym dywersyfikację źródeł przychodów dla klubu oraz nawiązując współpracę z lokalnym biznesem, stanowiącym podstawę przychodów kategorii super VIP. – mówi Przemysław Klementowski, prezes Widzewa.
 
Prócz mobilnej aplikacji, która została już uruchomiona, Widzew chce oferować swoim fanom różnego rodzaju produkty i usługi.
 
– Chcemy, aby Widzew był obecny w życiu swoich fanów na co dzień. Z jednej strony, będziemy rozwijać ofertę produktów stricte klubowych, z drugiej – będziemy współpracować z firmami, które są w stanie zapewnić ciekawe produkty i usługi dla kibiców Widzewa. Podstawą dla nas będzie to, aby budować płaszczyznę do współpracy kibiców z klubem, klubu z biznesem i biznesu z kibicami, w której korzyści będą odnosić wszystkie strony. Widzew bliżej to oczywiście nie tylko projekty biznesowe. Zdajemy sobie sprawę, że na klubie takim, jak Widzew spoczywa duża odpowiedzialność społeczna. Angażujemy się w pomoc w szeregu akcji charytatywnych i społecznych. Chcemy, aby działania klubu w tym zakresie były bardziej usystematyzowane. – mówi Marcin Tarociński, dyrektor ds. PR i komunikacji klubu.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing