03.10.2018 07:00

Weszło z nowym formatem reklamowym

Serwis Weszło uruchamia nowy format reklamowy, związany z dostępem do materiałów tekstowych.

Weszło z nowym formatem reklamowym
Weszło korzystać będzie z usługi Adquesto. Po otwarciu tekstu użytkownik zobaczy kilka pierwszych akapitów, po czym na ekranie wyświetli mu się reklama z trzema możliwymi odpowiedziami. Pytania są proste i krótkie, a po ich udzieleniu reszta tekstu stanie się dostępna.
 
Możliwe będzie zatem darmowe korzystanie z serwisu (z reklamami) lub płatne (15 złotych miesięcznie) pozbawione reklam.
 
Reklamy w systemie Adquesto mają obejmować wybrane materiały tekstowe. 
 
Adquesto jest pierwszą bramką treści bazującą na idei questvertisingu. To usługa, która zmienia układ sił na rynku reklamowym i wydawniczym. Adquesto wyświetla tylko jedną reklamę, ale za to prosząc o jej przeczytanie i zrozumienie przekazu.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing