Podczas zaplanowanego na 28 września spotkania 10. kolejki LOTTO Ekstraklasy Legii z Arką zostanie rozegrany premierowy w skali globu mecz pokazowy w FIFA 19.
E-sportowcy obu klubów zmierzą się na promenadzie stadionu Legii w trakcie trwania meczu, co będzie pierwszą taką inicjatywą w Polsce. Transmisja tego bezprecedensowego wydarzenia na stronie głównej Onet.pl.
Wirtualny mecz Legia Warszawa – Arka Gdynia w FIFA 19, nowej edycji cieszącej się ogromną popularnością gry EA SPORTS, rozpocznie się w piątek równo z pierwszym gwizdkiem sędziego o 20:30 na koronie Trybuny Południowej. Barwy Legii będą reprezentować Miłosz „milosz93” Bogdanowski i Michał „Sroka” Srokosz, którzy z rywalami zmierzą się w formacie „Best of 2”. Transmisję meczu pierwszego z legionistów kibice będą mogli oglądać na stronie głównej Onet.pl, natomiast spotkanie z udziałem drugiego zawodnika Legia eSports dostępne będzie na portalu Twitch.Tv.
Unikalnemu w skali światowej wydarzeniu będą towarzyszyły liczne atrakcje dla kibiców. W przerwie meczu zawodnicy Legia eSports odwiedzą młodych fanów Mistrza Polski w sektorze rodzinnym, gdzie będą rozgrywać mecze, rozdawać autografy i pozować do zdjęć. Również w piątek zaplanowano ogólnoświatową premierę gry FIFA 19. Na dedykowanym stoisku zlokalizowanym na dolnej kondygnacji sektora będzie można kupić limitowaną edycję gry „FIFA 19 – Legia Warszawa” z zawodnikami mistrza Polski, Sebastianem Szymańskim i Carlitosem na dodatkowej nakładce.
– Takiego e-sportowego wydarzenia jeszcze w Polsce nie było. Łączymy świat tradycyjnego futbolu i e-sportu w najbardziej spektakularnej formule – podczas meczu na boisku będzie toczył się drugi mecz, wirtualny, a wszystko to odbędzie się w tym samym czasie na naszym stadionie. W dodatku premierowo zaprezentujemy nową odsłonę gry FIFA 19, którą przygotowaliśmy również w ekskluzywnej wersji dla kibiców Legii. Organizując takie spotkanie pokazujemy otwartość klubu na nowe trendy, które chcemy wyznaczać nie tylko na boisku. Dzięki partnerowi Legia eSports, Onet.pl, zasięg naszej inicjatywy będzie nieograniczony – mówi dyrektor rozwoju biznesowego Legii Warszawa Krzysztof Stalewski.
E-sportowy mecz Legia Warszawa – Arka Gdynia to kolejne pionierskie wydarzenie organizowane przez założoną w 2016 roku sekcję Legię eSports. W sierpniu tego roku, przy okazji meczu z Zagłębiem Sosnowiec, e-sportowcy obu drużyn rywalizowali na płycie boiska.
Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.