26.09.2018 15:00

Aerowatch sponsorem polskiej koszykówki

Producent szwajcarskich zegarków Aerowatch został partnerem Energa Basket Ligi, Energa Basket Ligi Kobiet i Polskiego Związku Koszykówki.


– To nasz pierwszy tak duży projekt z zakresu sponsoringu sportowego, jednak widząc dynamiczny rozwój polskiej koszykówki, a szczególnie Energa Basket Ligi, postanowiliśmy nawiązać współpracę. Liczymy, że nasze wsparcie przyczyni się do wzrostu zainteresowania kibiców i sprawi, że koszykówka w Polsce wejdzie na jeszcze wyższy poziom, a my dotrzemy do szerokiego grona odbiorców. – mói Piotr Sobota, dyrektor zarządzający firmy Morwa, dystrybutora zegarków Aerowatch.

 
W najbliższej edycji Suzuki Pucharu Polski przeprowadzony zostanie konkurs rzutów za trzy punkty, którego sponsorem tytularnym zostanie marka Aerowatch.
 
– W konkursie rzutów z dystansu oprócz precyzji niezbędna jest umiejętność szybkiego rzucania. Każdy z zawodników musi się zmieścić w określonym czasie. To dla nas dobra okazja do pokazania się, odmierzenia czasu i wyróżnienia najlepszych. – dodał Sobota.
 
Aerowatch SA jest dynamicznie rozwijającą się, niezależną firmą rodzinną, która zajmuje się produkcją wysokiej jakości zegarków znanych od 1910 roku.  Położona w samym sercu gór Jura firma, z siedzibą w Saignelégier, wyposażona jest w najnowocześniejszą technologię do produkcji zegarków nadgarstkowych, kieszonkowych i dewizek, a każdy zegarek przechodzi trzystopniową ręczną kontrolę jakości, w tym regulację chodu.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing