15.09.2018 15:28

Leżajsk zostaje w Rzeszowie

Marka Leżajsk przedłużyła współpracę z Asseco Resovią o kolejne dwa lata. Obie strony współpracują od 2007 roku.

Leżajsk od nowego sezonu będzie sponsorem strategicznym tej ekipy, a logo firmy pozostanie na strojach meczowych.

 
Współpraca pomiędzy Asseco Resovią Rzeszów i marką Leżajsk rozpoczęła się w 2007 roku. Tradycją przedsezonową stały się mecze sparingowe rozgrywane w hali w Leżajsku. Marka Leżajsk od lat promuje klub Asseco Resovia poprzez butelki i puszki z herbem klubu, a także poprzez kampanie billboardowe – “Łączy nas Podkarpacie” oraz “Dumny sponsor Mistrzów”. W ubiegłym sezonie współpraca wzbogacona została o specjalne szklanki na piwo z motywami siatkarskimi.
 
– Jednym z głównych celów naszego klubu, poza sukcesami sportowymi, jest budowanie długotrwałego zaufania naszych kibiców i sponsorów. Cieszymy się, że możemy dzisiaj poinformować o przedłużeniu naszej współpracy z marką Leżajsk, która jest z nami od ponad 10 lat. W nowy sezon marka Leżajsk wejdzie w nowej roli – Sponsora Strategicznego Asseco Resovii. Przez wszystkie lata wspólnie staraliśmy się współpracować na rzecz lokalnej społeczności, między innymi organizując przedsezonowe mecze w Leżajsku. W przyszłym sezonie wspólnie z Grupą Żywiec planujemy szereg działań promocyjnych, a także kilka niespodzianek, które powinny ucieszyć naszych kibiców. Nowa, dwuletnia umowa jest także naszym zobowiązaniem, aby wspólnie osiągnąć zakładane sukcesy sportowe i promocyjne. – mówi prezes zarządu Asseco Resovii, Bartosz Górski.
 
Leżajscy browarnicy przywilej warzenia piwa otrzymali z rąk Zygmunta I Starego w roku 1525. Od tego czasu piwo w Leżajsku warzone jest niemal nieprzerwanie. Obecny browar zbudowany został w latach 1972 – 1977, oddano go do eksploatacji w roku 1978. Wszystkie piwa produkowane w browarze w Leżajsku charakteryzują się goryczkowatym smakiem. Jest to pierwsza co do wielkości marka na Podkarpaciu wśród marek regionalnych, a druga wśród marek ogólnopolskich.
 
– Już od ponad 10 lat marka Leżajsk nierozerwalnie związana jest z klubem siatkarskim Asseco Resovia, topowym klubem polskiej piłki siatkowej. Dla naszej marki ważne jest, by aktywnie uczestniczyć w życiu lokalnej społeczności, a kluby sportowe są nieodłączną jej częścią. Sponsorowanie tak prestiżowego klubu, będącego dumą regionu jest dla nas zaszczytem i chcemy by nasze marki dalej kontynuowały wspólny rozwój. Od nowego sezonu obejmujemy więc pozycję partnera strategicznego Asseco Resovii by rozszerzać ofertę dla kibiców i móc razem jeszcze dynamiczniej się rozwijać. Trzymamy kciuki za kolejne sukcesy sportowe. – mówi Jacek Caputa z Grupy Żywiec.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing