Leżajsk od nowego sezonu będzie sponsorem strategicznym tej ekipy, a logo firmy pozostanie na strojach meczowych.
Współpraca pomiędzy Asseco Resovią Rzeszów i marką Leżajsk rozpoczęła się w 2007 roku. Tradycją przedsezonową stały się mecze sparingowe rozgrywane w hali w Leżajsku. Marka Leżajsk od lat promuje klub Asseco Resovia poprzez butelki i puszki z herbem klubu, a także poprzez kampanie billboardowe – “Łączy nas Podkarpacie” oraz “Dumny sponsor Mistrzów”. W ubiegłym sezonie współpraca wzbogacona została o specjalne szklanki na piwo z motywami siatkarskimi.
– Jednym z głównych celów naszego klubu, poza sukcesami sportowymi, jest budowanie długotrwałego zaufania naszych kibiców i sponsorów. Cieszymy się, że możemy dzisiaj poinformować o przedłużeniu naszej współpracy z marką Leżajsk, która jest z nami od ponad 10 lat. W nowy sezon marka Leżajsk wejdzie w nowej roli – Sponsora Strategicznego Asseco Resovii. Przez wszystkie lata wspólnie staraliśmy się współpracować na rzecz lokalnej społeczności, między innymi organizując przedsezonowe mecze w Leżajsku. W przyszłym sezonie wspólnie z Grupą Żywiec planujemy szereg działań promocyjnych, a także kilka niespodzianek, które powinny ucieszyć naszych kibiców. Nowa, dwuletnia umowa jest także naszym zobowiązaniem, aby wspólnie osiągnąć zakładane sukcesy sportowe i promocyjne. – mówi prezes zarządu Asseco Resovii, Bartosz Górski.
Leżajscy browarnicy przywilej warzenia piwa otrzymali z rąk Zygmunta I Starego w roku 1525. Od tego czasu piwo w Leżajsku warzone jest niemal nieprzerwanie. Obecny browar zbudowany został w latach 1972 – 1977, oddano go do eksploatacji w roku 1978. Wszystkie piwa produkowane w browarze w Leżajsku charakteryzują się goryczkowatym smakiem. Jest to pierwsza co do wielkości marka na Podkarpaciu wśród marek regionalnych, a druga wśród marek ogólnopolskich.
– Już od ponad 10 lat marka Leżajsk nierozerwalnie związana jest z klubem siatkarskim Asseco Resovia, topowym klubem polskiej piłki siatkowej. Dla naszej marki ważne jest, by aktywnie uczestniczyć w życiu lokalnej społeczności, a kluby sportowe są nieodłączną jej częścią. Sponsorowanie tak prestiżowego klubu, będącego dumą regionu jest dla nas zaszczytem i chcemy by nasze marki dalej kontynuowały wspólny rozwój. Od nowego sezonu obejmujemy więc pozycję partnera strategicznego Asseco Resovii by rozszerzać ofertę dla kibiców i móc razem jeszcze dynamiczniej się rozwijać. Trzymamy kciuki za kolejne sukcesy sportowe. – mówi Jacek Caputa z Grupy Żywiec.
Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.