10.09.2018 08:34

Weszło z abonamentem

Serwis internetowy Weszło planuje nowy sposób monetyzacji treści. Jego twórcy zaoferują czytelnikom m.in. płatną subskrypcję.

Weszło z abonamentem
Według zapowiedzi Krzysztofa Stanowskiego, czytelnik otwierający dany materiał zobaczy wkrótce reklamę, która przysłoni tekst. Aby go przeczytać, trzeba będzie wejść w interakcję z bannerem.
 
Dostępny będzie również abonament, który wyłączy wyświetlanie reklam. Prawdopodobnie jego cena wynosić będzie 8 zł miesięcznie. Zmiany wprowadzone mają zostać jeszcze w tym miesiącu.
 
Co najważniejsze, Weszło nie zamknie całkiem swoich treści, jak robią to niektóre serwisy, oferujące teksty premium wyłącznie za opłatą. Użytkownik sam zdecyduje, czy chce czytać materiały za darmo przy obecności reklam, czy zechce z nich zrezygnować całkowicie.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing