FitFot.pl to innowacyjny portal fotografii sportowej, który umożliwia marketerom i organizatorom wielkich wydarzeń udostępnianie dla konsumentów dużych ilości zdjęć z organizowanych imprez.
W serwisie można zamieszczać jednorazowo nawet do kilkunastu tysięcy zdjęć z jednego eventu. Co ważne, są one udostępniane w sposób bezpieczny, profesjonalny a przede wszystkim w pełnych rozdzielczościach (nieskompresowane).
Grzegorz Kita jest założycielem i prezesem grupy Sport Management Polska (SMP), specjalizującej się w szeroko rozumianym biznesie sportowym (marketing, konsulting, eventy). W ramach działalności SMP zrealizował ponad 300 projektów marketingu sportowego. W swoim portfolio ma m.in. działania dla marek T-Mobile, Energa, Renault, Legia Warszawa czy Runmageddon. Z wiedzy i doświadczenia Grzegorza Kity korzystały też m.in. Tauron, Allianz, Reebok, Tag Heuer, McDonald’s czy Michelin.
– Dołączenie Grzegorza Kity do FitFot.pl traktuję jako punkt zwrotny w historii naszego serwisu. Rozważaliśmy oferty różnorodnych inwestorów i ostatecznie uznaliśmy, że najlepszym modelem na dziś będzie współpraca z inwestorem merytorycznym doskonale znającym rynek sportu i posiadającym ponad dekadę doświadczeń w event marketingu. Jeżeli będziemy zamierzali osiągnąć finansowy efekt skali, w dalszej kolejności pomyślimy o inwestorach finansowych. Tylko w 2018 roku do serwisu dodano już ponad 70 tys. zdjęć z ponad 70 najróżniejszych wydarzeń sportowych. Ale to nie koniec, ponieważ z Grzegorzem Kitą jako partnerem, FitFot wkracza na zupełnie inny poziom. Chcemy zaoferować marketerom i branży eventowej jeszcze lepszą ofertę i narzędzia komunikacyjne. – mówi Bartłomiej Kowalski, prezes Fitfot sp. z o.o.
Fitfot jest uniwersalnym miejscem do składowania, przechowywania i udostępniania tysięcy zdjęć z wydarzeń i zawodów sportowych oraz festynów rekreacyjno-sportowych. To innowacyjne narzędzie przeznaczone dla firm, marek, ale również związków sportowych, samorządów czy wreszcie indywidualnych fotografów. Prawa autorskie twórców są zabezpieczone, a informacje o ochronie wizerunku fotografowanych osób otrzymuje każdy użytkownik pobierający lub kupujący zdjęcia.
– FitFot.pl to doskonałe narzędzie komunikacyjne dla marketerów. Konsumenci chcą mieć zdjęcia jako pamiątki z wydarzeń i imprez organizowanych przez marki ale chcą też aby ich wizerunki były zabezpieczone a zdjęcia ze względu na rozdzielczość dawały się np. wydrukować. Tego nie zapewnia im ani Facebook ani inne darmowe narzędzia. Foto marketing to jeden z najszybciej rozwijających się elementów marketingu relacji czy inbound marketingu. Zdjęcia szybko się viralizują, konsumenci chcą się nimi chwalić zarówno w mediach społecznościowych jak i w świecie rzeczywistym a nawet choćby pokazywać na ekranie telefonu. Marketing poprzez zdjęcia stanowi świetną pamiątkę dla konsumentów a tym samym pogłębia więź z marką. – mówi Grzegorz Kita.
Dzięki Fitfotowi uczestnicy wydarzeń sportowych mają szybki dostęp do zdjęć z imprez sportowych, w których brali udział. Na zdjęciach mogą znaleźć siebie i znajomych dzięki wyszukiwarce numerów, a następnie mogą je wygodnie i w pełni legalnie pobrać w pełnej jakości. Mają również możliwość powrotu do zdjęć w każdej chwili po zalogowaniu w serwisie.
– W konstrukcję zaawansowanych mechanizmów i technologii serwisu FitFot.pl w przeciągu ostatniego roku zainwestowaliśmy już ponad 200 tys.zł. Dzięki temu powstało unikalne narzędzie dla marketerów i organizatorów eventów, poprzez które można udostępniać fanom i konsumentom tysiące zdjęć. Ale w przeciwieństwie do Facebooka czy Dropboxa – w sposób bezpieczny, profesjonalny i w pełnych rozdzielczościach – mówi Krzysztof Zmorzyński, dyrektor rechniczny FitFot.pl.
Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.