31.08.2018 09:03

Będzie #atomowysezon w Lublinie?

Po sukcesie kampanii "Wracamy na tron", MKS Perła Lublin postanowił po raz kolejny w nowoczesny sposób podejść do autopromocji.

Dlatego też ponownie nawiązano współpracę z Marcinem Wójcikiem z Kabaretu Ani Mru Mru oraz firmą Robimy Marketing i przygotowano kampanię "#atomowysezon".

Głównymi bohaterkami kampanii są zawodniczki drużyny, które wcielają się w role superbohaterek. Ich prezentacja miała miejsce 27 sierpnia w Centrum Spotkania Kultur w Lublinie. Przedstawienie sześciu superbohaterek to dopiero początek #atomowegosezonu, bo na kibiców czeka sporo zabaw i konkursów związanych z kampanią, a tożsamościkolejnych superbohaterek dopiero będą odkrywane, natomiast fani będą mieć w tym spory udział.

Na poniedziałkowej prezentacji przedstawiono dwie superbohaterki: numer 10, czyli Miss Fireball oraz nr 89 – Bad Woman. Pozostałe pseudonimy wymyślać mają kibice MKS Perła Lublin.

– Kampania "Wracamy na tron" była tak fajna, że od razu pisałem się na kolejne tego typu przedsięwzięcie. Pomysł na komiksowe superbohaterki bardzo mi się spodobał, bo nikt w Polsce jeszcze tego wcześniej nie robił – mówi Marcin Wójcik.

– Od lat bawimy się marketingiem sportowym. Po zeszłorocznej akcji musieliśmy wymyślić coś nowego. Mając na uwadze współpracę z najbardziej utytułowanym klubem na Lubelszczyźnie, wykorzystaliśmy jego ubiegłoroczne sukcesy i ubraliśmy je w nową historię – przyznaje Kamil Balcerek z firmy Robimy Marketing.

– Stawiamy na rozwój nie tylko potencjału sportowego, który już jakiś czas temu zapewniliśmy przez zakontraktowanie nowych zawodniczek, ale także pod kątem marketingowym. Chcemy promować piłkę ręczną jako dyscyplinę, jak również markę MKS Perła Lublin. Prezentacja, która odbyła się w CSK pokazała nowy wymiar jakości – kończy Mariusz Szmit, prezes klubu.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński