O trofeum im. Adama Wójcika powalczą Anwil Włocławek i Polski Cukier Toruń.
Marka LOTTO jest związana z koszykówką już od dłuższego czasu. Jej właściciel, Totalizator Sportowy, jest Partnerem Głównym Polskiej Ligi Koszykówki, organizatora rozgrywek Energa Basket Ligi. Współpracował już z PLK, również podczas ostatnich dwóch edycji Turnieju Finałowego Pucharu Polski.
Spotkanie o LOTTO Superpuchar Polski tradycyjnie rozpoczyna nowy sezon ligowy – grają w nim mistrz oraz zdobywca Pucharu Polski. Tym razem kibice zobaczą derby województwa kujawsko-pomorskiego, czyli starcie Anwilu Włocławek z Polskim Cukrem Toruń.
– Totalizator Sportowy to nasz sprawdzony partner, który po raz kolejny okazuje nam zaufanie. Marka LOTTO towarzyszy najważniejszym wydarzeniom koszykarskim w kraju, z czego bardzo się cieszymy. Tegoroczny mecz o Superpuchar Polski będzie wyjątkowy. Kibice zobaczą spotkanie na najwyższym poziomie, a kluby po raz pierwszy powalczą o trofeum im. Adama Wójcika, legendy polskiej koszykówki – mówi Prezes Energa Basket Ligi Radosław Piesiewicz.
– Totalizator Sportowy – właściciel marki LOTTO – nie po raz pierwszy wspiera ważne dla koszykówki wydarzenia. Dostrzegamy zdecydowany wzrost sportowego poziomu Polskiej Ligi Koszykówki, co przekłada się na większe zainteresowanie kibiców. Poprzedni sezon, a przede wszystkim rozgrywki finałowe pomiędzy drużynami Anwilu Włocławek a BM Slam Stal Ostrów Wielkopolski, potwierdziły naprawdę wysoki poziom tej dyscypliny sportu. Przedsmak tego co nas czeka w nadchodzącym sezonie będziemy mogli poczuć już 29 września w Gnieźnie podczas meczu o LOTTO Superpuchar Polski, na który już teraz zapraszamy wszystkich kibiców. Gwarantowane najwyższe sportowe emocje – mówi Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego Olgierd Cieślik.
Puchar im. Adama Wójcika składa się z pięciu ramion symbolizujących pięciu zawodników na boisku oraz korony, która jest nawiązaniem do historycznego wyczynu śp. Adama Wójcika – jako pierwszy w historii zawodnik Polskiej Ligi Koszykówki przekroczył granicę 10 tysięcy punktów. Piłka znajduje się w sercu pucharu, dla podkreślenia znaczenia koszykówki w jego życiu. Trofeum jest wykonane ręcznie ze stali, pokryte mosiądz patyną, polerowane, osadzone na granitowej podstawie. Zostało przygotowane na specjalne zamówienie, zgodnie z projektem zaakceptowanym przez żonę śp. Adama Wójcika.
Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.