"Szóstka z LOTTO" to Patrycja Maliszewska (short track), Sebastian Kłosiński (łyżwiarstwo szybkie), Agnieszka Kobus-Zawojska, Maria Springwald, Marta Wieliczko i Katarzyna Zillmann (wioślarska czwórka podwójna).
Totalizator zawarł umowy o różnych długościach – z wioślarkami współpracować ma do rozpoczęcia letnich igrzysk w Tokio w 2020 roku. Pozostała dwójka otrzyma wsparcie do zimowych igrzysk w Pekinie w 2022 roku. Wszyscy wymienieni sportowcy otrzymają dofinansowanie, które istotnie wpłynie na jakość ich przygotowań do tych imprez.
– Totalizator Sportowy już od 60 lat jest solidnym partnerem wszelkich wydarzeń sportowych organizowanych w Polsce. Wspiera zarówno federacje sportowe, imprezy, jak i bezpośrednio zawodników. Utrzymując konsekwentnie tę strategię przechodzimy dziś do kolejnego etapu – długofalowej, perspektywicznej współpracy z szóstką bardzo utalentowanych sportowców, którzy już osiągnęli sukcesy na arenie krajowej i międzynarodowej. Liczymy, że współpraca będzie obustronna – zaowocuje, mam nadzieję, większym spokojem naszych sportowców w trakcie przygotowań, skupieniu się tylko i wyłącznie na ciężkiej codziennej pracy, a z drugiej strony da Totalizatorowi możliwość wykorzystania tego, co nasi zawodnicy nam dostarczają, czyli emocji sportowych, przeżyć kibiców na wszystkich arenach. Życzę naszym podopiecznym, a to pierwsza taka Szóstka LOTTO, przede wszystkim kumulacji medali i osiągnięć oraz poprawy wyników. – mówi prezes zarządu TS, Olgierd Cieślik.
– To idea, którą konsekwentnie realizujemy i chcemy ją kontynuować. Jest nią objęcie młodych zawodników z perspektywami olimpijskimi opieką spółek skarbu państwa. Od stycznia przyszłego roku 300-400 sportowców będzie objętych opieką indywidualną w ramach innowacyjnego projektu, którego celem są igrzyska w Tokio i w Pekinie. Oprócz finansów MSiT, które wędrują do polskich związków sportowych na przygotowania, stypendia, opiekę medyczną, te indywidualne kontrakty mają im zapewnić absolutnie spokojną głowę, komfort przygotowań do igrzysk olimpijskich. Zdajemy sobie sprawę, że na przestrzeni lat w polskim sporcie traciliśmy młode talenty z przyczyn finansowych. – dodał Witold Bańka, minister sportu.
Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.