Logo bukmachera będzie nadal znajdować się na strojach klubowych zawodników. Bukmacher będzie prowadzić również akcje skierowane do kibiców klubu. Porozumienie będzie obowiązywać przez dwa lata, bukmacher z klubem jest związany od początku 2017 roku.
– Asseco Resovia Rzeszów to pierwsza drużyna siatkarska, którą zdecydowaliśmy się sponsorować. To duży, doświadczony i dobrze znany klub w całej Polsce. Dotychczasowa współpraca układała się pozytywnie, w związku z tym zdecydowaliśmy się związać na przynajmniej dwa kolejne lata. Piłka siatkowa ma w Polsce wierną rzeszę fanów, zależy nam, by być częścią tej społeczności – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.
– Podpisanie nowej, dwuletniej umowy z największą firmą bukmacherską w Polsce to dla nas wyróżnienie i jednocześnie motywacja do dalszej pracy. Cieszymy się, że dotychczasowa współpraca jest przykładem nie tylko wsparcia finansowego dla klubu, ale również szeregu działań i aktywności marketingowych, które wciąż będą rozwijana, z korzyścią dla naszych sympatyków. Dziękujemy za zaufanie i wierzymy, że to będą bardzo udane sezony dla obu stron – mówi Bartosz Górski, prezes Asseco Resovii Rzeszów.
Zgodnie z warunkami umowy materiały informujące o sponsorowaniu przez STS pojawią się w czasie domowych spotkań Asseco Resovii Rzeszów na bandach reklamowych oraz w formie naklejki na parkiecie boiska, a logotyp STS znajdzie się na lewym rękawku strojów klubowych. Współpraca obejmie także publikacje dedykowanych treści – w tym kursów na żywo – na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych klubu.
W zeszłym roku STS wspólnie z kibicami Asseco Resovii Rzeszów próbował pobić rekord Polski w głośności dopingu. W rzeszowskiej hali Podpromie w trakcie meczu z ZAKSĄ Kędzierzyn-Koźle fani Asseco Resovii podejmowali próby przekroczenia trzech progów decybeli – 100 dB, 115 dB oraz rekordu Polski 134,2 dB. STS – organizator akcji #ZakładSTS – specjalnie z tej okazji przygotował wówczas szereg atrakcji i nagród dla kibiców, m.in. koszulki klubowe.
– STS to największy prywatny sponsor polskiego sportu. W swoich działaniach zawsze koncentrujemy się na kibicach, bo to oni tworzą niesamowitą atmosferę na arenach w całym kraju. Doceniamy ten potencjał i będziemy dalej inicjować ciekawe aktywacje dla fanów sportu, bez względu na barwy klubowe czy dyscypliny – dodaje Mateusz Juroszek.
Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.