02.08.2018 17:21

Nowe kanały komunikacji PZPN

Polski Związek Piłki Nożnej otworzył dziś cztery nowe kanały w mediach społecznościowych, pod wspólną nazwą: PZPN Grassroots „Piłka dla wszystkich”.

Profile te dedykowane są osobom, które aktywnie realizują swoją piłkarską pasję – grają w piłkę rekreacyjnie i angażują się w nią w swoim wolnym czasie. – Zależy nam, by w jak największym stopniu uzmysłowić Polakom, jak wiele korzyści niesie za sobą ten prosty i piękny sport – podkreśla sekretarz generalny PZPN Maciej Sawicki.
 
Profile PZPN Grassroots „Piłka dla wszystkich” pojawiły się na Facebooku, Instagramie, Snapchacie i Twitterze. Dołączyły do innych oficjalnych kanałów federacji, w tym m.in. „Łączy nas piłka” i „PZPN Puchar Polski”, które gromadzą obecnie 2,5 mln użytkowników internetu. 
 
– W nich nasza komunikacja dotyczy w znacznej mierze piłki profesjonalnej, a więc meczów reprezentacji Polski oraz krajowych rozgrywek na najwyższych szczeblach. Nowe kanały pozwolą nam w jeszcze większym stopniu otworzyć się na wszystkich tych, którzy w piłkę nożną grają, grali lub mogliby grać dla przyjemności – tłumaczy Sawicki.
 
– Pamiętajmy, że piłka nożna pozostaje jednym z najbardziej egalitarnych sportów. Jest dostępna dla każdego, niezależnie od płci, wieku, umiejętności, sprawności fizycznej, miejsca zamieszkania czy sytuacji finansowej. Z badań, które przeprowadziliśmy wspólnie z firmą Deloitte, Partnerem PZPN, wynika, że przynajmniej raz w miesiącu gra niemal 3 mln osób. Zależy nam, by liczba ta wkrótce była jeszcze większa – podkreśla sekretarz generalny PZPN.
 
Materiały publikowane w kanałach PZPN Grassroots „Piłka dla wszystkich”, oprócz promowania projektów federacji, będą zawierać się w pięciu kategoriach tematycznych: Trening, Pasja, Porady, Ciekawostki i Inicjatywy. Z jednej strony przedstawią inspirujące historie ludzi żyjących futbolem, z drugiej zaś dostarczą praktycznych wskazówek wszystkim tym, którzy już teraz, dla przyjemności, kopią piłkę oraz uczestniczą w piłkarskich inicjatywach.
 
Jednym z celów PZPN jest upowszechnienie piłki nożnej wśród dzieci, młodzieży i dorosłych. Od dłuższego czasu w  oficjalnych kanałach federacji  pojawia się coraz więcej treści, które poruszają temat futbolowej pasji. – Nasze nowe profile dedykowane tej tematyce to naturalna kontynuacja – dodaje Sawicki. – Pokazując pasję, zabawę i rywalizację, chcemy uzmysłowić Polakom, jak wiele korzyści niesie za sobą ten prosty i piękny sport. Wszystko po to, by zachęcić ich do gry. Dla zdrowia i dobrego samopoczucia.
 
Projekt PZPN Grassroots „Piłka dla wszystkich” prowadzony jest przez Departament Piłki Amatorskiej (Grassroots) PZPN, który odpowiada za min.: turniej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, stacjonarne Akademie Młodych Orłów (29 AMO w całej Polsce) czy najnowszy projekt mobilnych punktów szkoleniowych dla trenerów, nauczycieli, rodziców – Mobilna Akademia Młodych Orłów.
 
Nowe kanały PZPN Grassroots „Piłka dla wszystkich”:
Snapchat: @PZPNGrassroots

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing