Profile te dedykowane są osobom, które aktywnie realizują swoją piłkarską pasję – grają w piłkę rekreacyjnie i angażują się w nią w swoim wolnym czasie. – Zależy nam, by w jak największym stopniu uzmysłowić Polakom, jak wiele korzyści niesie za sobą ten prosty i piękny sport – podkreśla sekretarz generalny PZPN Maciej Sawicki.
Profile PZPN Grassroots „Piłka dla wszystkich” pojawiły się na Facebooku, Instagramie, Snapchacie i Twitterze. Dołączyły do innych oficjalnych kanałów federacji, w tym m.in. „Łączy nas piłka” i „PZPN Puchar Polski”, które gromadzą obecnie 2,5 mln użytkowników internetu.
– W nich nasza komunikacja dotyczy w znacznej mierze piłki profesjonalnej, a więc meczów reprezentacji Polski oraz krajowych rozgrywek na najwyższych szczeblach. Nowe kanały pozwolą nam w jeszcze większym stopniu otworzyć się na wszystkich tych, którzy w piłkę nożną grają, grali lub mogliby grać dla przyjemności – tłumaczy Sawicki.
– Pamiętajmy, że piłka nożna pozostaje jednym z najbardziej egalitarnych sportów. Jest dostępna dla każdego, niezależnie od płci, wieku, umiejętności, sprawności fizycznej, miejsca zamieszkania czy sytuacji finansowej. Z badań, które przeprowadziliśmy wspólnie z firmą Deloitte, Partnerem PZPN, wynika, że przynajmniej raz w miesiącu gra niemal 3 mln osób. Zależy nam, by liczba ta wkrótce była jeszcze większa – podkreśla sekretarz generalny PZPN.
Materiały publikowane w kanałach PZPN Grassroots „Piłka dla wszystkich”, oprócz promowania projektów federacji, będą zawierać się w pięciu kategoriach tematycznych: Trening, Pasja, Porady, Ciekawostki i Inicjatywy. Z jednej strony przedstawią inspirujące historie ludzi żyjących futbolem, z drugiej zaś dostarczą praktycznych wskazówek wszystkim tym, którzy już teraz, dla przyjemności, kopią piłkę oraz uczestniczą w piłkarskich inicjatywach.
Jednym z celów PZPN jest upowszechnienie piłki nożnej wśród dzieci, młodzieży i dorosłych. Od dłuższego czasu w oficjalnych kanałach federacji pojawia się coraz więcej treści, które poruszają temat futbolowej pasji. – Nasze nowe profile dedykowane tej tematyce to naturalna kontynuacja – dodaje Sawicki. – Pokazując pasję, zabawę i rywalizację, chcemy uzmysłowić Polakom, jak wiele korzyści niesie za sobą ten prosty i piękny sport. Wszystko po to, by zachęcić ich do gry. Dla zdrowia i dobrego samopoczucia.
Projekt PZPN Grassroots „Piłka dla wszystkich” prowadzony jest przez Departament Piłki Amatorskiej (Grassroots) PZPN, który odpowiada za min.: turniej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, stacjonarne Akademie Młodych Orłów (29 AMO w całej Polsce) czy najnowszy projekt mobilnych punktów szkoleniowych dla trenerów, nauczycieli, rodziców – Mobilna Akademia Młodych Orłów.
Nowe kanały PZPN Grassroots „Piłka dla wszystkich”:
Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.