25.07.2018 05:13

Sukcesy Biedronki na przegranym mundialu

Sieć sklepów Biedronka poinformowała, że sprzedała prawie 1,4 miliona albumów poświęconych reprezentacji.

Akcja "Dumni z naszych" polegała na sprzedaży albumów z naklejkami, które otrzymać można było za zakupy w sklepie. W ramach tej akcji lojalnościowej Biedronka wydała blisko 1,4 mln albumów i ponad 160 mln saszetek z naklejkami i kartami.
 
Promocja rozpoczęła się 7 maja br. Biedronka, będąca oficjalnym partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej sprzedawała dedykowane albumy w dwóch cenach – dla klientów posiadających kartę Biedronka wynosiła ona 9,99 zł. Każde wydane 40 zł w sklepie uprawniało klienta do otrzymania saszetki z naklejkami.
 
Rekordowy pod względem sprzedaży był 1 czerwca (Dzień Dziecka) oraz dni meczowe z Kolumbią i Japonią.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing