Kto zyskał na mundialu?
Badania wykazują, że Visa, Biedronka, adidas i Lotos to marki, które zyskały najwięcej w rankingu spontanicznej znajomości po mundialu w Rosji.

Według badań Starcom (Publicis Media), po mistrzostwach świata w piłce nożnej odsetek osób, które nie były w stanie spontanicznie wymienić nazwy choćby jednej marki związanej z tegoroczną imprezą zmalał o dziesięć procent, z 61% do 51%.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Justyna Gdowska o rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym: to impuls do dalszych działań
Justyna Gdowska zajęła 26. miejsce w rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym organizowanym przez portal "SportMarketing.pl". – Sądzę, że dla całego środowiska sportowego to ważne zestawienie, motywujące do jeszcze ciekawszych pomysłów, projektów, realizacji. Wyróżnienie w rankingu to zawsze miłe zaskoczenie i docenienie dotychczasowej pracy, a także impuls…



