20.07.2018 16:34

Ekstraklasa aktywna przed rozpoczęciem sezonu

Ekstraklasa SA rozpoczyna trzyletnią współpracę z dwoma markami należącymi do Totalizatora Sportowego i PKO Banku Polskiego.

Tak jak już wcześniej wspominaliśmy, PKO BP będzie głównym partnerem i oficjalnym bankiem rozgrywek. W dalszym ciągu, w sezonie 2018/2019 sponsorem tytularnym będzie LOTTO.

 
Obie umowy podpisane zostały do końca sezonu 2020/2021, ale prawdopodobnie ich zakres będzie się zmieniał. Jak informował wczoraj Krzysztof Stanowski, LOTTO będzie sponsorem tytularnym najwiażniejszych klubowych rozgrywek piłkarskich tylko przez najbliższy rok, a później tę rolę przejmie PKO BP.
 
– Dzięki przemyślanemu pakietowi świadczeń, pozwalających na bardzo dużą ekspozycję marek dwóch partnerów w ramach rozgrywek Ekstraklasy, pozyskaliśmy do współpracy potężne polskie firmy, które zdecydowały się z nami związać na trzy najbliższe sezony. W rezultacie będziemy realizować jeden z największych projektów sponsorskich w naszym kraju. Przy tak dużej wartości świadczeń naszym wspólnym celem będzie wykorzystanie wszelkich możliwości, by zapewnić jak najwięcej korzyści zarówno dla sponsorów, jak i kibiców. Beneficjentami będą zarówno młodzi polscy zawodnicy grający w klubach Ekstraklasy, a także dzieci i młodzież pasjonująca się piłką nożną, bo pieniądze z Totalizatora Sportowego i PKO Banku Polskiego mają wspierać programy realizowane przez Ekstraklasę ukierunkowane na kształcenie przez kluby młodych talentów i  popularyzację piłki nożnej wśród najmłodszych. – mówi prezes zarządu Ekstraklasa SA, Marcin Animucki.
 
LOTTO obecne będzie w bieżącej kampanii na wszystkich 296 meczach w 37. kolejkach ligowych. Obie firmy będą zaś widoczne na strojach zespołów występujących w rozgrywkach.
 
– Dziś debiutujemy w zupełnie nowej roli Oficjalnego Banku Ekstraklasy. Chcemy angażować się w proces budowy silnej ligi najpopularniejszej w Polsce dyscypliny sportu – piłki nożnej. Zależy nam na jej rozwoju a przede wszystkim wspieraniu młodych talentów. Będziemy współpracować na wielu płaszczyznach oferując dużą wiedzę ekspercką z zakresu finansów, która powinna przynieść korzyści zarówno klubom, jak i zawodnikom występującym w Ekstraklasie. Podobnie, jak w zachodnich rozgrywkach, Bank uruchomi system emerytalny dla graczy w Polsce. Piłka nożna to nie tylko rywalizacja i medale, ale tez prawdziwa pasja, która łączy. To także wspólnota nie tylko sportowej społeczności całych regionów, ale także kibiców. Wspierając Ekstraklasę chcemy być jeszcze bliżej naszych klientów. – dodaje Zbigniew Jagiełło, prezes zarządu PKO BP.
 
Ekstraklasa w ostatnich dniach przedłużyła istotne umowy z markami Oshee, Henryk Kania i Aztorin.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing