09.07.2018 11:32

Lech Poznań oficjalnie zmienił stroje

Od lipca nowym sponsorem technicznym Lecha Poznań jest włoski producent odzieży i sprzętu sportowego, firma Macron.


– Dla nas to bardzo ważna informacja, że współpracujemy ze sprawdzonym partnerem. Macron w Polsce nie jest jeszcze zbyt rozpoznawalną marką, ale jestem przekonany, że dzięki nam ulegnie to wyraźnej zmianie. Włosi współpracują z ponad 50 profesjonalnymi klubami, a pośród nich są takie jak Lazio, Deportivo czy Sporting. Dołączamy zatem do znakomitego grona i cieszymy się, że będziemy mogli zapewnić naszym drużynom i kibicom najwyższej jakości produkty – mówi Marcin Wierzejewski, dyrektor handlu Lecha Poznań.

Co ciekawe, kontrakt z włoską firmą podpisano aż na pięć lat, co nie jest zbyt powszechną praktyką wśród polskich klubów.

Cechą charakterystyczną profesjonalnych linii sportowych przygotowywanych przez nowego sponsora technicznego „Kolejorza” jest możliwość tworzenia w pełni dedykowanych i nieszablonowych projektów. Współpraca z Macronem owocowała wieloma zaskakującymi wręcz rozwiązaniami, choćby w PAOK-u Saloniki, którego piłkarze mieli okazję grać w koszulkach meczowych w szaro-grafitowo-czarne moro, a na trykotach Hajduka Split nadrukowano setki nazwisk kibiców klubu, którzy wzięli udział w akcji crowdfoundingowej.

Jak prezentują się nowe stroje?

Lech Poznań w nowym sezonie będzie grał w dedykowanych mu koszulkach meczowych. Oryginalny wygląd zapewnia przede wszystkim rzucający się w oczy fragment kolejowego skrzydła umieszczonego na froncie, ale to nie jedyny znak rozpoznawczy trykotu.

Sublimowane skrzydełko w delikatnym jasnoniebieskim kolorze na klasycznej niebieskiej koszulce z pierwszego kompletu i srebrzystoszare na białym trykocie z drugiego zestawu będą wyróżniały drużynę i kibiców Lecha w najbliższym sezonie.

– Współpraca z firmą Macron umożliwia przygotowanie dedykowanej, w pełni autorskiej wersji koszulek meczowych. Na otwarcie wybraliśmy projekt klasyczny, który w połączeniu z najwyższej jakości trykotami dostępnymi u producenta, tworzy bardzo wygodny dla sportowca i nieszablonowy dla kibica zestaw – komentuje Marcin Wierzejewski, dyrektor handlu Lecha Poznań.

Trykoty są wykończone szytymi elementami w niebiesko-białych barwach. Znajdują się na kołnierzyku, rękawkach i bokach. Na karku znajduje się z kolei unikalne wytłoczenie z literami NSNP.

Przy produkcji nowych koszulek wykorzystano technologię MPerformance System. Uszyte są przy użyciu trzech różnych materiałów. Przód wykonano z miękkiego i wygodnego materiału nie powodującego otarć. Na tył natomiast wybrano nowoczesny materiał micromesh, który zapewnia noszącemu maksymalną przewiewność. W kluczowych miejscach zastosowano wstawki z tkaniny siatkowej, dającej dodatkową wentylację.

Koszulki meczowe na sezon 2018/2019 będzie można kupić w Stacjach Kolejorz i na sklep.lechpoznan.pl od poniedziałku.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński