28.06.2018 08:59

Jagiellonia z klubowym piwem

Jagiellonia Białystok korzysta na współpracy z firmą Blue Lemon. Na rynek trafić ma oficjalne klubowe piwo.

Alkohol jest już piątym produktem spożywczym, który sygnowany jest logiem wicemistrza LOTTO Ekstraklasy. Wcześniej do sprzedaży trafiły już napój energetyczny, woda, bezalkoholowy szampan i napój izotoniczny.

 
Nowy trunek warzy browar Sulimar z Piotrkowa Trybunalskiego. Piwo Klubowe ma być napojem "dolnej fermentacji, filtrowanym i pasteryzowanym, o pełnym, słodowym smaku i umiarkowanej goryczce." Jak można przeczytać na stronie internetowej klubu, ma charakteryzować się delikatną bursztynową barwą, "białą drobno-pęcherzykowatą pianą, a także odpowiednim balansem pomiędzy mocą ekstraktu, a alkoholem, co buduje jego bardzo dobrą pijalność."
 
– Cieszymy się, że wprowadzone dotychczas produkty spotkały się z pozytywnym odbiorem. Świadomi faktu, że sektor piw ciągle się rozwija, odpowiadamy na potrzeby rynku i wierzymy, że nasi pełnoletni kibice będą z tego powodu zadowoleni. Mamy nadzieję, że piwo Klubowe przypadnie do gustu miłośnikom złotego trunku. To dla nas duża satysfakcja, że możemy stale poszerzać ofertę. Postaramy się jeszcze niejednokrotnie pozytywnie zaskoczyć. Jednocześnie dziękujemy Kibicom, którzy sięgają po nasze produkty, bo kupując je, wspierają Klub. – mówi dyrektor ds. marketingu "Jagi", Agnieszka Klim.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing