22.06.2018 08:48

SAP wesprze dużą imprezę w Polsce

W dniach 18-27 lipca odbędą się w Gdyni Mistrzostwa Świata klasy 505. Sponsorem głównym regat została firma SAP.

SAP wesprze dużą imprezę w Polsce


Organizatorem mistrzostw jest Polski Związek Żeglarski przy udziale Polskiego Stowarzyszenia klasy 505 i miasta Gdynia.

SAP to znana firma technologiczna, która od wielu lat konsekwentnie wspiera najciekawsze imprezy żeglarskie na świecie, jest partnerem technologicznym m.in. World Sailing, Extreme Sailing Series czy Kieler Woche. W ramach platformy SAP Sailing firma zbudowała własne narzędzia informatyczne, których zadaniem jest przybliżenie i uatrakcyjnienie regat żeglarskich dla obserwatorów na brzegu.

SAP została sponsorem tytularnym Mistrzostw Świata 505 w Gdyni, na której spodziewanych jest ponad 200 żeglarzy z całego świata. Obserwatorom i fanom na brzegu firma zapewni atrakcyjne relacje wydarzeń na wodzie.

– Bardzo nas cieszy to, że SAP wspiera nasze regaty. Dzięki trackingowi i rozwiązaniom technologicznym naszego sponsora tytularnego, rywalizację podczas Mistrzostw Świata 505 w Gdyni będzie można śledzić przez internet z dowolnego miejsca na ziemi. Dzięki nowym technologiom, żeglarstwo na świecie staje się wśród fanów sportu nową Formułą 1 i my również, dzięki SAP, możemy mieć w tym swój udział – mówi Przemysław Zagórski, prezes Polskiego Stowarzyszenia Klasy 505

– SAP jest zdecydowanie jedną z najbardziej zaangażowanych na świecie firm, jeśli chodzi o wprowadzanie innowacji technologicznych do sportu. Po rozwiązania SAP sięgają m.in. Bayern Monachium, Manchester City, reprezentacja Niemiec w piłce nożnej, liga hokeja NHL czy też Formula 1 i mcLaren. Znane i powszechnie stosowane są też rozwiązania SAP właśnie dla żeglarstwa. Dzięki technologii możemy analizować dane w czasie rzeczywistym, na bieżąco wyciągać wnioski i podejmować decyzje. Cieszymy się, że przy tak prestiżowej imprezie, jak Mistrzostwa Świata 505 w Gdyni, będziemy mogli dostarczyć sportowcom i kibicom niezapomnianych wrażeń – komentuje Aleksandra Żarkowska, dyrektor marketingu w SAP Polska. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński