09.06.2018 20:27

Coca-Cola zagrzewa do walki

Oficjalny partner piłkarskich mistrzostw świata - Coca-Cola - wchodzi w finalny etap kampanii reklamowej "Gotowi na emocje".

W ramach akcji promocyjnej prowadzone są geolokalizowane działania z wykorzystaniem nośników outdoorowych oraz emitowane są reklamowe spoty telewizyjne.
 
Za realizację działań marketingowych odpowiadają McCann Worldgroup, MediaCom, LiquidThread, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Fortis.
 
Celem akcji jest zachęcenie do zakupu napojów firmy przed startem mundialu. Hasłem przewodnik spotu jest „Miałeś cztery lata. Nie czekaj do ostatniej minuty". W tle wykorzystywany jest utwór kapeli AC/DC.
 
Kampania swoim zasięgiem obejmuje internet, prasę, kina i bankomaty sieci Euronet.
 
Co ciekawe, w kampanii outdoorowej reklamy dopasowane są do regionu, w którym się pojawiają. Na Śląsku zobaczyć można zatem frazę "Fertig na szpil!!!", a w Warszawie – "Warszawa gotowa na emocje!!".
 

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing