Gorzej niż rok wcześniej, ale i tak dobrze
Pentagon Sponsor Track wycenił wartość wystąpienia marek sponsorów podczas wydarzeń sportowych transmitowanych przez stacje telewizyjne w ubiegłym roku.
Według badania wartość ta wynosi 4,3 miliarda złotych. Oznacza to, że w ubiegłym roku wartość sponsoringu sportowego w telewizji zmalała w stosunku do 2016 roku o 0,6 mld zł. Mimo wszystko, to drugi najwyższy wynik biorąc pod uwagę ostatnie kilkanaście lat.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Postęp w sprawie prywatyzacji Górnika Zabrze
Górnik Zabrze od dłuższego czasu jest klubem uzależnionym od wsparcia władz samorządowych. Po tym jak władzę w mieście straciła Małgorzata Mańka-Szulik, nowa prezydent Zabrza Agnieszka Rupniewska dąży do tego, by model władzy w klubie z Roosevelta uległ zmianie. Przedstawiła już konkrety w tej materii.

![„Górnik Łęczna to spółka akcyjna, stowarzyszenie i fundacja. Chcemy połączyć te podmioty” [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/04/lop-768x511.jpeg)

