19.12.2011 18:00

Adam Małysz \”twarzą\” kampanii Generali

Adam Małysz po zakończeniu kariery sportowej nie może narzekać na brak zajęć. \"Orzeł\" z Wisły wystąpi w kampanii wizerunkowej Generali.

Kampania wizerunkowa dotyczyć będzie internetu oraz telewizji. Kreacja spotu reklamowego będzie pokazywać Adama Małysza w kontekście zarówno niebezpiecznych wydarzeń, jak i pozytywnych momentów związanych z jego karierą jako skoczka jak i kierowcy rajdowego. Adam Małysz na stopie sponsorskiej współpracuje z Generali już od 7 lat. Działania reklamowe firmy trwać będą w okresie od 19 grudnia bieżącego roku do 22 stycznia 2012 roku.

Emisja spotu reklamowego rozpocznie się 21 grudnia. W kampanii zostaną wykorzystane zarówno główne stacje telewizyjne o dużym zasięgu jak i stacje tematyczne oraz niszowe. W internecie będą z kolei prowadzone inne działania reklamowe. Powstanie bowiem gra internetowa "Generali Challenge" – imitująca rajd samochodowy. Zadanie uczestników to jak najszybsze pokonanie trasy rajdu, składającego się z czterech etapów, które rozpoczynać się będą w czterech kolejnych tygodniach trwania kampanii. Zwycięzca, który uzyska najlepszy wynik we wszystkich czterech etapach otrzyma wyjątkową narodę – udział w rajdzie RMF Marocco Challange 2012 jako członek załogi RMF Caroline Team (co-drive), w którym jechać będzie również Adam Małysz.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing