Zimoch zmienił sklep
Wystartowała kampania wizerunkowa sieci sklepów Biedronka. Jest ona związana z tegorocznymi Mistrzostwami Świata FIFA.

Głównym elementem działań jest spot pokazujący Polaków z różnych grup społecznych, zawodowych i wiekowych, którzy oglądają i słuchają transmisji z meczu naszej reprezentacji piłkarskiej oraz cieszą się ze strzelonego gola. Komentatorem jest Tomasz Zimoch, którego nie tak dawno można było usłyszeć w reklamach Lidla.
Biedronka przypomina zarazem, że jest sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski. Niedawno umowę przedłużono do końca 2022 roku.
Działania promujące obejmą głównie telewizję, radio, internet i outdoor.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Justyna Gdowska o rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym: to impuls do dalszych działań
Justyna Gdowska zajęła 26. miejsce w rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym organizowanym przez portal "SportMarketing.pl". – Sądzę, że dla całego środowiska sportowego to ważne zestawienie, motywujące do jeszcze ciekawszych pomysłów, projektów, realizacji. Wyróżnienie w rankingu to zawsze miłe zaskoczenie i docenienie dotychczasowej pracy, a także impuls…



