01.06.2018 15:10

LOTOS z gwiazdami sportu

Rozpoczął się kolejny etap działań Grupy LOTOS, głównego sponsora reprezentacji Polski w piłce nożnej, przez Mistrzostwami Świata FIFA.

W kampanii pojawiają się Jakub Błaszczykowski, Kamil Stoch oraz Robert Kubica. Wszyscy są ubrani w dedykowane koszulki kibica.

Takie trykoty są od 23 maja dostępne na stacjach grupy dla klientów. Promocja potrwa do 17 lipca lub wyczerpania zapasów koszulek. Na każdej znajduje się jedno z czterech haseł: „Zawsze kibicuję naszym”, „Naj kibic”, „Tu bije polskie serce” oraz „Mistrz główkowania”. Ich wybór nie jest przypadkowy. Spółka LOTOS Paliwa przeprowadziła wcześniej badanie ankietowe na reprezentatywnej próbie 800 osób, które przynajmniej raz w miesiącu tankują samochód.

– Mistrzostwa świata w piłce nożnej to niepowtarzalna okazja, aby wspólnie przeżywać sportowe emocje, cieszyć się sukcesami polskich zawodników oraz jednoczyć się w kibicowaniu – mówi Wojciech Weiss, prezes zarządu LOTOS Paliwa. – Jak zawsze, przygotowaliśmy też coś specjalnego dla naszych klientów. Wcześniej były to figurki oraz szklanki z piłkarzami, teraz mamy koszulki. Za każdym razem staramy się zaproponować coś wyjątkowego, coś, co nie tylko wyróżni nas wśród konkurencji, ale też da naszym klientom ciekawe i unikalne doświadczenie.

Promocję wspiera kampania, której twarzą jest Jakub Błaszczykowski. Spot stworzony na potrzeby akcji marketingowej pokazuje jak ważne dla sportowców jest wsparcie kibiców, dzięki którym mogą poczuć się NAJ. W promocyjnych koszulkach wystąpili też inni znani polscy sportowcy, m.in.: Michał Żewłakow, Tomasz Iwan, Robert Kubica oraz skoczkowie narciarscy Kamil Stoch, Piotr Żyła, Dawid, Kubacki, Stefan Hula i Maciej Kot.

 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński