01.06.2018 14:24

STS wystartował z kampanią na mundial

Firma bukmacherska STS, która wspiera reprezentację Polski w piłce nożnej, wystartowała z kampanią reklamową dedykowaną Mistrzostwom Świata FIFA.

Działania promocyjne pod hasłem „Polacy jesteśmy razem” obejmą internet, w tym media społecznościowe, prasę oraz telewizję.

Spoty reklamowe będą emitowane w wybranych kanałach, jak i w internecie. Co do samej kampanii w sieci to prowadzona jest na największych portalach, w tym na interaktywnych platformach rozrywkowych.

Dodatkowo przygotowano promocję dla klientów, w puli której znalazło się aż milion złotych.

Mistrzostwa Świata w piłce nożnej to kluczowe wydarzenie sportowe dla STS w tym roku. W związku z tym zaplanowaliśmy specjalne działania marketingowe. Komunikację koncentrujemy wokół naszych najważniejszych promocji. W jednej z nich pula nagród gotówkowych wynosi 1 000 000 mln zł. W najbliższym czasie informować będziemy o kolejnych akcjach – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

Za planowanie oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Blueway Com. Spot przygotował dom produkcyjny Digital35.

 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński