Lewandowski wykonał ważny krok
Robert Lewandowski, gwiazda reprezentacji Polski i FC Bayernu Monachium, uczynił kolejny krok ku wzrostowi swojej wartości medialnej i marketingowej.
Piłkarz podpisał kontrakt z agencją marketingu sportowego Lagardère Sports.
– Od początku mojej piłkarskiej kariery moim głównym celem był ciągły rozwój, a nadrzędną wartością profesjonalizm. Tego wymagam zarówno od siebie, jak i od ludzi, którzy pracują w moim zespole. Dlatego cieszę się, że będę mógł wspólnie z Lagardère Sports rozwijać się w tak istotnym obszarze mojej kariery, jakim jest wizerunek – przyznał zawodnik.
Skąd taka decyzja? Jak wyjaśnia Tomasz Zawiślak, prawa ręka Lewandowskiego, „doszli do wniosku, że potrzebują globalnego partnera, z którym zmaksymalizujemy możliwości wykorzystania komercyjnego wizerunku Roberta na rynkach zagranicznych”.
Na mocy podpisanego kontraktu Lagardère Sports będzie zarządzać komercyjnym wykorzystaniem wizerunku Roberta Lewandowskiego na wszystkich rynkach, z wyłączeniem Polski.
– Sukcesy Roberta na boisku zrobiły z niego gwiazdę światowego formatu. Jako dojrzały i świadomy zawodnik pragnie się rozwijać zarówno sportowo, jak i poza sportem. Cieszymy się niezmiernie, że Robert Lewandowski dołączył do portfela naszych klientów i wspólnie będziemy podbijać globalne rynki – dodaje Philipp Hasenbein, President of European Football i dyrektor zarządzający w Lagardère Sports.
To kolejne zmiany u Lewandowskiego. Przypomnijmy, iż pod koniec zeszłego roku zakończył on współpracę ze swoim wieloletnim managerem ds. biznesu, Mariuszem Siewierskim. Następnie zakończył kooperację z managerem sportowym, Cezarym Kucharskim. Miejsce tego ostatniego zajął jeden z najlepszych agentów na świecie, Pini Zahavi. Z kolei tego pierwsze zastąpili wspomniany wcześniej Zawiślak oraz Kamil Gorzelnik.