27.04.2018 06:02

Biedronka na dłużej z reprezentacją

Polski Związek Piłki Nożnej poinformował o przedłużeniu na cztery lata ważnej umowy sponsorskiej.


Na jej mocy „Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski” pozostanie Biedronka. Sieć sklepów Jeronimo Martins będzie wspierać zarówno pierwszą reprezentację Polski, jak też reprezentację kobiet oraz kadry młodzieżowe od lat 15 do 21.

Biedronka będzie również sponsorem głównym Akademii Młodych Orłów, a także Letniej Akademii Młodych Orłów. Umowy będą obowiązywały do końca 2022 roku.

– Biedronka jest naszym zaufanym partnerem już od 8 lat. Przedłużenie umowy na kolejne cztery lata było naturalną konsekwencją świetnie układającej się współpracy. Wyróżniające jest to, że tak ogromna firma dostrzega nie tylko wartość, którą generuje reprezentacja Polski, ale również potencjał autorskich programów szkoleniowych PZPN skierowanych na piłkę dziecięcą – takich jak Akademia Młodych Orłów oraz Letnia Akademia Młodych Orłów. Cieszymy się, że możemy rozwijać piłkę nożną z takim solidnym partnerem u boku – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

– Piłka nożna od lat pozostaje królową sportu w Polsce. Nic tak bardzo nie łączy nas z milionami naszych kibiców i klientów, jak wspólne przeżywanie emocji podczas meczów biało-czerwonych. Bycie sponsorem piłkarskich reprezentacji to dla nas naturalna droga, którą idziemy już od wielu lat – dodał Maciej Łukowski, członek zarządu i dyrektor handlowy Jeronimo Martins Polska S.A.

– Byliśmy z biało-czerwonymi, kiedy byli na 78. miejscu rankingu FIFA na świecie, jesteśmy i teraz, kiedy są w pierwszej dziesiątce tego zestawienia. Jednocześnie robimy wszystko, żeby piłkarskie jutro było jeszcze lepsze. Dlatego zdecydowaliśmy się wspierać, jako główny sponsor, Akademię Młodych Orłów, a także Letnią Akademię Młodych Orłów. Mamy nadzieję, że dzięki tym programom wspólnie wychowamy kolejne pokolenie piłkarskich gwiazd – skomentował Łukowski.

Do komunikacji faktu sponsoringu firma będzie się posługiwać logotypem kompozytowym w swojej komunikacji marketingowej. Logotyp marki znajdzie się także na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na ściankach konferencyjnych, stronie internetowej PZPN, zaproszeniach, biletach czy programach meczowych. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński