Legia przyciąga do rugby
Jak informuje serwis „Legionisci.com”, sekcja rugby Legii Warszawa ma ciekawy plan działania w kontekście pozyskiwania wsparcia.
Otóż, aby zgromadzić jak najszersze grono partnerów oraz sponsorów powstał klub biznesowy. Jak przystało na tego typu inicjatywy, celem jest networking oraz wsparcie klubu.
– Rugby to sport z wielkimi tradycjami, wywołujący w wielu krajach świata nie mniejsze emocje niż piłka nożna. W Polsce jednak ta dyscyplina nie jest doceniana tak, jak powinna. Chcemy to zmienić, budując wokół Legii grono ambasadorów i fanów tego sportu. Planujemy długoterminowo. Uważamy, że Warszawa zasługuje na to, by mieć silny ośrodek rugby i drużyny grające w najwyższej klasie. Dlatego chcemy pozyskiwać kolejnych partnerów – powiedział Marcin Stolarz, prezes sekcji Legia Rugby.
Przypomnijmy, iż w ostatnich tygodniach klub związał się z dwoma dużymi firmami. Kontrakty parafowano z All Promote Przenośne Nośniki Reklamowe Silverboard oraz Profico IT, wyłącznym dystrybutorem napojów marki Profico Power Pro na Polskę.
– Współpraca musi się odbywać na zasadach partnerskich. Dlatego zdecydowaliśmy się na założenie klubu biznesowego. Chcemy wspierać naszych sponsorów w osiągnięciu ich celów biznesowych i marketingowych. Zależy nam także na tym, by nasi sponsorzy mieli też czas i możliwości, by wspierać się nawzajem – dodaje Stolarz.
Członkowie klubu biznesu będą mogli liczyć na promocję marki w mediach społecznościowych sekcji, branding podczas rozgrywanych przez zespół meczów, unikatową, klubową koszulkę opatrzoną nazwą firmy właściciela, jak i inne gadżety.
Co ciekawe, jak czytamy w wyżej wymienionym serwisie, „wstępujący, którzy w najbliższych dniach przedstawią najlepsze pomysły na rozwój sekcji, otrzymają możliwość promocji w kampanii outdoorowej na 10 nośnikach Silverboard w wybranym mieście województwa mazowieckiego, której wartość rynkowa to 10 000 zł. Fundatorem nagrody jest All Promote Przenośne Nośniki Reklamowe Silverboard”.