Stal Mielec może liczyć na ARP
Stal Mielec występująca w Nice 1 Lidze piłkarskiej zyskała nowego biznesowego partnera - Agencję Rozwoju Przemysłu.
– Cieszę się, że tak znaczący na polskim rynku podmiot, zarządzający strefami ekonomicznymi w Polsce, w tym strefą mielecką, dołączył do współpracy ze Stalą Mielec w naszej drodze po dawny blask – powiedział inicjator współpracy europoseł, Tomasz Poręba.
Agencja Rozwoju Przemysłu będzie wspierać działalność Akademii Piłkarskiej Stali Mielec, której oficjalna inauguracja w rundzie wiosennej, przy znacznym wsparciu ARP, odbędzie się 21 marca. To właśnie wsparcie szkolenia młodych mieleckich adeptów piłkarstwa i wychowanie poprzez sport jest głównym celem nawiązania współpracy pomiędzy klubem a ARP.
– Chcę bardzo serdecznie podziękować prezesowi ARP, Marcinowi Chludzińskiemu za przyjęcie propozycji współpracy ze Stalą Mielec. Bardzo liczę na to, że przełoży się to także na większe zaangażowanie przedsiębiorców działających w mieleckiej strefie ekonomicznej i wsparcie szkolenia dzieci i młodzieży w naszym mieście. Stal Mielec to prawdziwa marka i wizytówka miasta, znana i ceniona w całej Polsce. Mam pewność, że dzięki kapitalnemu wizerunkowi klubu, rosnącej dzięki wynikom sportowym z miesiąca na miesiąc medialności i popularności miasto Mielec, przy wsparciu Agencji Rozwoju Przemysłu, zyska kolejnych ważnych inwestorów, co przełoży się na nowe miejsca pracy i poprawę warunków życia – mówi europoseł PiS.
Wcześniej dzięki staraniom Tomasza Poręby współpracę ze Stalą Mielec nawiązały PGE, PZU i LHS. Z raportów przygotowanych przez Instytut Monitoringu Mediów wynika, że Stal jest w czołówce najbardziej medialnych klubów na zapleczu ekstraklasy, który regularnie wypracowuje dla swoich sponsorów milionowe ekwiwalenty reklamowe.
Reklamy sponsorów są wyświetlane podczas transmisji z domowych spotkań Stali Mielec. Takich transmisji jak dotąd było już aż 10, a w planach są kolejne. Pokazywane w Polsacie Sport mecze Stali średnio ogląda ok. 100 tys. widzów.