Glik dalej z dachówkami
Kamil Glik, reprezentant Polski i piłkarz AS Monaco, podpisał nowy kontrakt indywidualny z producentem pokryć dachowych.
Blachotrapez będzie mógł korzystać z wizerunku sportowca do końca Mistrzostw Świata FIFA w 2022 roku, które zostaną rozegrane w Katarze.
Glik ma na mocy umowy nadal promować wizerunek polskiego producenta. Będzie tym samym uczestniczyć w działaniach promocyjnych oraz akcjach marketingowych, które będą prowadzone między innymi poprzez spoty telewizyjne, reklamy prasowe, jak i kampanie internetowe.
Przy okazji najbliższych meczów towarzyskich drużyny narodowej wystartuje również nowa kampania. Wszakże mundial się zbliża. Będzie ona trwać do końca lipca 2018 roku.
– W kampanii szczególną rolę odgrywać będą media społecznościowe, a zwłaszcza Facebook, Instagram oraz Twitter. Chcemy być blisko naszej reprezentacji od początku tego okresu przygotowawczego aż do końca mundialu. Konkursy, wirtualne konferencje prasowe, wywiady, relacje na żywo z udziałem zaproszonych gości oraz unikalne filmy i zdjęcia, które będą dostępne wyłącznie w naszych kanałach, to tylko ułamek tego, czym chcemy zaskoczyć kibiców – powiedział Krzysztof Maraszek, dyrektor działu marketingu w Blachotrapezie.