Dwaj sponsorzy i napój. Chojniczanka w akcji
MKS Chojniczanka 1930 występująca w Nice 1 Lidze piłkarskiej zyskała wsparcie dwóch nowych sponsorów. Ale nie tylko.
Po pierwsze podpisano kontrakt z KAAD. Firma prowadząca działalność z zakresu metaloplastyki oraz wyrobów ze stali nierdzewnej i kwasoodpornej oraz aluminium będzie „srebrnym sponsorem”.
Po drugie pierwszoligowiec może liczyć na wsparcie Ścierniska, czyli gospodarstwa agroturystycznego znajdującego się w Borach Tucholskich. Obiekt będzie także „srebrnym sponsorem”.
Chojniczanka reaktywowała także napój „Siła Tura”, który będzie oficjalnym energy drinkiem klubu. Początkowo można go będzie nabyć w strefie kibica oraz oficjalnym sklepie internetowym klubu, ale z czasem pojawi się również w sklepach i marketach w Chojnicach.
– Od dłuższego czasu myśleliśmy o reaktywacji „Siły Tura” i szukaliśmy najlepszego rozwiązania. Liczymy, że dzięki współpracy z firmą Tarpan, która zajęła się produkcją oficjalnego energy drinka Chojniczanki, zbudujemy obszerną sieć dystrybucji i dotrzemy do szerokiego grona naszych sympatyków, którzy będą zainteresowani tym produktem i kupując go wesprą klub. Mam również nadzieję, że projekt będzie kontynuowany przez wiele lat – powiedział wiceprezes klubu, Jarosław Klauzo.
Na mocy porozumienia za każdą sprzedaną puszkę klub otrzyma od producenta określoną kwotę. Szczegółów jednak nie ujawniono.