Ile za reklamę na mundialu?
Poznaliśmy ceny reklam w TVP 1 przy okazji transmisji meczów reprezentacji Polski na tegorocznych Mistrzostwach Świata FIFA.
Tanio nie jest, ale tego można było się spodziewać. Jak informuje „Press”, 395 tysięcy złotych kosztuje 30-sekundowy spot w blokach reklamowych zaraz po zakończeniu pierwszej połowy i tuż przed startem drugiej meczu Polska – Kolumbia. Będzie on rozegrany 24 czerwca.
Najdroższa reklama przy meczu Polska – Senegal, który zostanie rozegrany 19 czerwca, to wydatek na poziomie 307 tysięcy złotych. Z kolei przy potyczce z Japonią, 28 czerwca, 271,5 tysiąca.
W przypadku awansu do dalszej fazy turnieju będzie tylko drożej. Najdroższe reklamy przy spotkaniu w 1/8 finału to 428 tysięcy, w 1/4 finału – 461,3 tysiąca, 1/2 finału i finału 498,6 tysiąca polskiej waluty.
Warto dodać, że od 7 marca pierwszeństwo zakupu reklam i pakietów sponsorskich przysługuje oficjalnym sponsorom turnieju. Następnie możliwość zakupu pakietów sponsorskich będą mieli pozostali reklamodawcy. 16 kwietnia wystartuje sprzedaż czasu antenowego dla wszystkich klientów.