Błaszczykowski na dłużej z Pepsi
Jak informowaliśmy, wystartowała globalna kampania Pepsi „Love It. Live It. Football”. Mamy w niej także polskiego bohatera.
O całej kampanii i zaangażowaniu gwiazd światowego futbolu pisaliśmy TUTAJ. Natomiast w Polsce działania marki będą wspierane przez wizerunek Jakuba Błaszczykowskiego.
Kontrakt indywidualny z reprezentantem Polski i zawodnikiem VfL Wolfsburg został przedłużony na cały 2018 rok.
– W tym roku zapraszamy naszych konsumentów i fanów piłki nożnej w Polsce do wyjątkowej, wspólnej zabawy i przeżywania piłkarskich emocji razem z polską gwiazdą piłki nożnej – Kubą Błaszczykowskim – mówi Karolina Demus, dyrektor marketingu na Europę Centralną, PepsiCo.
Na produktach Pepsi, które już w kwietniu pojawiają się w sklepach, fani znajdą spersonalizowaną grafikę, na której Błaszczykowski prezentuje się na tle jastrzębia. Ma to być nawiązanie do temperamentu jednego z najlepszych polskich skrzydłowych na boisku.
Przygotowany został również dedykowany wywiad z zawodnikiem: