Suzuki brnie w polską koszykówkę
Suzuki Motor Poland rozszerza współpracę z polską koszykówką, podpisując nowe umowy.
Na kilka dni przed rozpoczęciem kolejnych meczów kwalifikacyjnych do Mistrzostw Świata w koszykówce mężczyzn Energa Basket Liga, Polski Związek Koszykówki i Suzuki Motor Poland podpisały nową umowę, która zakłada rozszerzenie dotychczasowych ram współpracy. Suzuki zyskuje nowe tytuły sponsorskie, a polska koszykówka świadczenia finansowe oraz flotę 100 aut.
– Współpraca Suzuki z polską koszykówką rozpoczęła się w 2013 roku. W okresie 5 lat trwania naszego partnerstwa stale podnosiliśmy zakres wzajemnych świadczeń, co dowodzi o zadowoleniu z efektów, jakie wspólnie osiągamy. Dla Suzuki wsparcie polskiego sportu, w tym koszykówki, to nie tylko działanie stricte marketingowe. Wdrażamy w życie ideę Suzuki „Way of Life”, wspierając profesjonalnych zawodników i promując sport. Zależy nam na tym, aby zachęcić Polaków do prowadzenia aktywnego stylu życia, do zadbania o swoje zdrowie i kondycję – mówi Piotr Dulnik, prezes zarządu Suzuki Motor Poland.
Suzuki zostaje sponsorem głównym reprezentacji Polski koszykarek i koszykarzy. Oprócz ekspozycji reklamowej m.in. na bandach czy kołach podkoszowych, logo japońskiej marki będzie widniało na strojach meczowych kadrowiczów i sztabu szkoleniowego.
– Podczas ostatnich Mistrzostw Europy marka Suzuki była doskonale widoczna na koszulkach reprezentacji. Był to kolejny etap naszej współpracy, który przyniósł wymierne korzyści dla obu stron. Bardzo cieszę się z tego, że również teraz logotyp Suzuki, obok grupy Energa, będzie eksponowany podczas meczów reprezentacji kobiet i mężczyzn. To pokazuje, że polska koszykówka idzie w dobrym kierunku – podkreśla Grzegorz Bachański, prezes Polskiego Związku Koszykówki.
Jako sponsor tytularny Pucharu Polski w koszykówce kobiet i mężczyzn logo marki Suzuki będzie eksponowane na bardzo wielu polach, w tym m.in. na bandach, telebimie, materiałach konferencyjnych czy na parkiecie w postaci naklejek na boisko.
Obejmując tytuł sponsora oficjalnego Energa Basket Ligi, logotypy Suzuki znajdą się m.in. na bandach oraz parkiecie, a także wszystkich materiałach komunikacyjnych EBL.
– Dla nas bardzo ważne jest to, aby współpracować z partnerami, którzy rozumieją potrzeby obu stron. Z całą pewnością takim właśnie partnerem jest Suzuki. Z roku na rok nasza współpraca się rozwija, a teraz wchodzimy na zupełnie nowy poziom. Puchar Polski kobiet i mężczyzn otrzymuje sponsora tytularnego, co zwiększa prestiż tych rozgrywek. To kolejny krok w stronę rozwoju – zarówno organizacyjnego, jak i sportowego – mówi Radosław Piesiewicz, prezes Energa Basket Ligi.
Ponadto, jako partner Mistrzostw Polski w koszykówce 3×3 – 3×3 Quest, marka Suzuki będzie wykorzystywać szereg pól ekspozycji reklamowej, jak i organizować własne akcje promocyjne podczas turniejów.
– Staramy się robić coś nietypowego, angażujemy się w projekty, które mogą nam przynieść dużo satysfakcji. Koszykówka jest jednym z filarów naszej komunikacji marketingowej. Angażujemy się w sport, co jest zgodne z naszą strategią korporacyjną. Częścią naszego logotypu jest hasło “Way of life”. Tę “drogę życia” rozumiemy jako pomaganie w rozwoju sportu w Polsce – wyjaśniał Dulnik.
– Suzuki Motor Poland zostało sponsorem oficjalnym Energa Basket Ligi. Liczymy na synergię dwóch silnych marek i budowanie marki polskiej koszykówki. Suzuki przekaże flotę 100 aut, które do użytku otrzymają przede wszystkim kluby. Zawodnicy będą mogli nimi jeździć na co dzień. Myślę, że to wyraźna pomoc dla naszych klubów – powiedział Radosław Piesiewicz, prezes Energa Basket Ligi.