Widzew nie próżnuje
RTS Widzew Łódź, klub występujący na poziomie trzeciej ligi piłkarskiej, przyciąga sponsorów i partnerów. Właśnie dołączył kolejny.
Kontrakt zawarto z DPD, firmą kurierską, która należy do holding GeoPost. Jej właścicielem jest z kolei La Poste.
– Chcieliśmy jednocześnie pomóc klubowi, ale i docenić wyróżniających się pracowników naszej firmy. Wielu z nich sympatyzuje z Widzewem, dlatego postanowiliśmy nabyć większą liczbę karnetów. To bardzo korzystne rozwiązanie dla obu stron. Wspieramy klub, nagradzamy naszych pracowników, a jednocześnie marka DPD figuruje przy ważnej marce piłkarskiej, jaką niewątpliwie jest Widzew – wyjaśnia Łukasz Zembowicz, dyrektor sprzedaży i marketingu DPD Polska.
– Po ubiegłorocznych problemach z dostarczeniem tak dużej liczby karnetów na czas, szukaliśmy solidnego partnera, który zagwarantuje najwyższą jakość obsługi kibiców. Firma DPD jako partner logistyczny klubu zajmie się wysyłką karnetów oraz obsługą sklepu internetowego – dodał Przemysław Klementowski, prezes Widzewa.
Jak informuje klub, marka DPD będzie obecna na banerach okalających murawę, w strefie VIP, a także w loży biznesowej, którą firma wykupiła do końca obecnego sezonu.