Legia skorzysta z Facebook Live
Dzięki usłudze Facebook Live, klub LOTTO Ekstraklasy, Legia Warszawa, przeprowadzi relacje z meczów towarzyskich.
Potyczka z Silkeborg IF była premierowo transmitowana wyłącznie na oficjalnym profilu klubu na Facebooku. Relacja spotkała się z dużym zainteresowaniem – post osiągnął zasięg ponad 540 tys., był wyświetlany 98 tys. razy i wywołał ponad 11 tys. interakcji.
To zachęciło Legię, a tym samym 1 lutego o godz. 16:00 sympatycy będą mogli obejrzeć rywalizację z Viktorią Pilzno, a 2 lutego o 15:30 spotkanie z chińskim Shanghai Greenland Shenhua.
– Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom Legia Warszawa potwierdza, że chce być liderem nowoczesnej komunikacji wśród polskich klubów. Social media są dla nas ważnym i niezbędnym kanałem kontaktu z kibicami, gdzie w szybki i kreatywny sposób możemy przekazać informacje i ciekawostki z życia zespołu. Z drugiej strony poznajemy oczekiwania naszych odbiorców, angażujemy ich w życie klubu oraz pokazujemy, że być legionistą to coś wyjątkowego. W najbliższych miesiącach planujemy kontynuować rozwój tego obszaru komunikacji i przybliżyć Legię również nowym użytkownikom – mówi rzeczniczka prasowa klubu, Izabela Kruk.